Vliv wellness služeb na spokojenost zákazníků v EuroAgentur Hotels & Travel a.s. – Bc. Petr Šamánek
Bc. Petr Šamánek
Master's thesis
Vliv wellness služeb na spokojenost zákazníků v EuroAgentur Hotels & Travel a.s.
The Impact of Wellness Services on Customer Satisfaction at EuroAgentur Hotels & Travel a.s.
Abstract:
Práce se zabývá hloubkovou analýzou vlivu wellness služeb na spokojenost zákazníků v hotelovém řetězci EuroAgentur Hotels & Travel a.s. Cílem práce je identifikovat klíčové faktory ovlivňující spokojenost zákazníků s wellness službami a navrhnout strategie pro zlepšení poskytovaných služeb. V teoretické části práce jsou vymezeny základní pojmy spojené s wellness službami, zkoumána historie poskytování …moreAbstract:
The thesis deals with an in-depth analysis of the influence of wellness services on customer satisfaction in the hotel chain EuroAgentur Hotels & Travel a.s. The aim of the work is to identify key factors affecting customer satisfaction with wellness services and to propose strategies for improving the services provided. In the theoretical part of the thesis, the basic terms associated with wellness …moreKeywords
Analýza hotelový řetězec komunikace konkurenceschopnost kvalita služeb rozvoj zaměstnanců spokojenost zákazníků standardizace strategie výzkum wellness analysis hotel chain communication competitiveness service quality employee development customer satisfaction standardization strategy research
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 11. 6. 2024
Identifier:
https://is.ucp.cz/th/a3tpt/
Thesis defence
- Date of defence: 4. 9. 2024
- Supervisor: Ing. Pavel Attl, Ph.D.
- Reader: Ing. Josef Pátek
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: University College Prague – Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o.University College Prague – University of International Relations and Institute of Hospitality Management and Economics, Ltd.
Master programme / field:
Hospitality Management, Tourism and Marketing / Hospitality and Spa Management
Theses on a related topic
-
Spokojenost zákazníka a výkonnost podniku
Kryštof Kolomazník -
Spokojenost zákazníka a výkonnost podniku
Maroš Broškovič -
Hodnocení spokojenosti zákazníka v kontextu Customer Journey
Petr Neuman -
Spokojenost zákazníka a finanční výkonnost podniku
Jana Ilavská -
Employee Training and development in an Insurance Company
Kristýna Roubalová -
Project of office redesign in international company and its connection with employee satisfaction
Evgeniia Baliasnikova -
Analysis of employee satisfaction levels at call center company "Affiliated Computer Services Inc."
Diliara Bakirova -
Vzdělávání a rozvoj zaměstnanců ve vybrané společnosti
Anna Svatošová