Marketingová komunikace divize dětské a kojenecké výživy Nestlé – Veronika Zárubová
Veronika Zárubová
Bachelor's thesis
Marketingová komunikace divize dětské a kojenecké výživy Nestlé
Marketing communication of baby and infant food division Nestlé
Abstract:
Cílem této bakalářské práce je vyhodnocení komunikačních aktivit divize dětské a kojenecké výživy Nestlé se specializací na značku BEBA v České republice za pomocí analýzy současného stavu, srovnání s konkurencí a využití kvantitativního a kvalitativního výzkumu trhu a odtud odvodit doporučení pro marketingovou komunikaci divize v dalším období. Pomocí dvou kvantitativních a jednoho kvalitativního …moreAbstract:
The aim of this bachelor thesis is to evaluate the communication activities of the Nestlé Infant Nutrition division, specializing in the BEBA brand in the Czech Republic by analysing the current state, comparing it with the competition and using quantitative and qualitative market research in order to derive recommendations for the division´s marketing communications for the next period. In two quantitative …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 15. 7. 2018
Identifier:
http://www.vse.cz/vskp/eid/77120
Thesis defence
- Date of defence: 5. 6. 2019
- Supervisor: Jan Koudelka
- Reader: Lýdie Urbánková
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
ZÁRUBOVÁ, Veronika. \textit{Marketingová komunikace divize dětské a~kojenecké výživy Nestlé}. Online. Bachelor's thesis. Praha: University of Economics, Prague. 2018. Available from: https://theses.cz/id/y16qzb/. [citováno 2024-04-24]
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/77120
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bachelor programme / field:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Theses on a related topic
-
Aditiva v dětských výživách
Nikol Horáková -
HILIC separace nukleových bází, nukleosidů a nukleotidů na kapilárních kolonách
Natálie Hochmanová -
Analýza a návrh komunikační strategie značky Hami se zaměřením na kojenecká mléka
Khanh Linh Nguyenová -
Influencer marketing dětské a kojenecké výživy společnosti Nestlé v prostředí Instagramu
Nikola Korychová -
Interakce bifidobakterií a klostridií ve střevní mikrobiotě kojenců
Blanka Krausová -
Výživa a další charakteristiky dětí do 1 roku věku
Radka NOVOTNÁ -
The role of new media in modern marketing communications
Tatyana Khvan -
Towards circular economy: analysis on how enterprises influence consumers through electronic marketing communications
Ngoc Vu Hong