Veronika Zárubová

Bachelor's thesis

Marketingová komunikace divize dětské a kojenecké výživy Nestlé

Marketing communication of baby and infant food division Nestlé
Abstract:
Cílem této bakalářské práce je vyhodnocení komunikačních aktivit divize dětské a kojenecké výživy Nestlé se specializací na značku BEBA v České republice za pomocí analýzy současného stavu, srovnání s konkurencí a využití kvantitativního a kvalitativního výzkumu trhu a odtud odvodit doporučení pro marketingovou komunikaci divize v dalším období. Pomocí dvou kvantitativních a jednoho kvalitativního …more
Abstract:
The aim of this bachelor thesis is to evaluate the communication activities of the Nestlé Infant Nutrition division, specializing in the BEBA brand in the Czech Republic by analysing the current state, comparing it with the competition and using quantitative and qualitative market research in order to derive recommendations for the division´s marketing communications for the next period. In two quantitative …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 15. 7. 2018

Thesis defence

  • Date of defence: 5. 6. 2019
  • Supervisor: Jan Koudelka
  • Reader: Lýdie Urbánková

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/77120