Hana VELIČKOVÁ
Bakalářská práce
Tvorba produktu cestovního ruchu
The Creation of a New Product of Tourism
Anotace:
Cílem této bakalářské práce je zpracování návrhu produktu cestovního ruchu pro Baťův kanál se zaměřením na území turistického regionu Východní Morava. Teoretická část popisuje marketing cestovního ruchu. Analytická část seznamuje čtenáře s informacemi o Baťově kanálu, cyklostezce a hlavních turistických atraktivitách v okolí. Následující kapitoly jsou věnovány analýze tvorby produktu, která zahrnuje …víceAbstract:
The main objective of this bachelor thesis is to create a new tourism product for the Bata Canal which is aimed at the territory of the tourist region Eastern Moravia. The theoretical part of this thesis discusses marketing of tourism industry. The practical part summarises information about the Bata Canal, nearby bicycle route and the main tourist attractions. The following chapters are focused on …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 29. 4. 2011
Identifikátor:
21013
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Jak správně citovat práci
VELIČKOVÁ, Hana. Tvorba produktu cestovního ruchu. Zlín, 2011. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od 29. 04. 2011
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomikyPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta managementu a ekonomikyBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketing
Práce na příbuzné téma
-
Senioři jako cílová skupina cestovního ruchu v Olomouckém kraji
Petr VLK -
Senioři jako cílová skupina dobrodružného cestovního ruchu
Zuzana NOVÁKOVÁ -
Senioři jako cílová skupina sportovního cestovního ruchu (pilotní studie - studenti U3V při Univerzitě Palackého v Olomouci)
Marek VELEŠÍK -
Jak veřejné umění podporuje rozvoj cestovního ruchu
Rim Nouisri -
Využívání nástrojů podpory sociálního cestovního ruchu ve státech Visegrádské skupiny
Kristýna Zusková -
Senioři jako cílová skupina v marketingových komunikacích
Veronika ZÁRUBOVÁ -
Venkovský cestovní ruch a jeho význam pro současný cestovní ruch
Nikola Chadrabová -
Zážitkový cestovní ruch jako nástroj regionálního rozvoje
Anna Česalová