Hana VELIČKOVÁ

Bakalářská práce

Tvorba produktu cestovního ruchu

The Creation of a New Product of Tourism
Anotace:
Cílem této bakalářské práce je zpracování návrhu produktu cestovního ruchu pro Baťův kanál se zaměřením na území turistického regionu Východní Morava. Teoretická část popisuje marketing cestovního ruchu. Analytická část seznamuje čtenáře s informacemi o Baťově kanálu, cyklostezce a hlavních turistických atraktivitách v okolí. Následující kapitoly jsou věnovány analýze tvorby produktu, která zahrnuje …více
Abstract:
The main objective of this bachelor thesis is to create a new tourism product for the Bata Canal which is aimed at the territory of the tourist region Eastern Moravia. The theoretical part of this thesis discusses marketing of tourism industry. The practical part summarises information about the Bata Canal, nearby bicycle route and the main tourist attractions. The following chapters are focused on …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 29. 4. 2011
Identifikátor: 21013

Obhajoba závěrečné práce

Citační záznam

Jak správně citovat práci

VELIČKOVÁ, Hana. Tvorba produktu cestovního ruchu. Zlín, 2011. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky

Plný text práce

Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od 29. 04. 2011

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomiky
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe