Hana VELIČKOVÁ
Bachelor's thesis
Tvorba produktu cestovního ruchu
The Creation of a New Product of Tourism
Abstract:
Cílem této bakalářské práce je zpracování návrhu produktu cestovního ruchu pro Baťův kanál se zaměřením na území turistického regionu Východní Morava. Teoretická část popisuje marketing cestovního ruchu. Analytická část seznamuje čtenáře s informacemi o Baťově kanálu, cyklostezce a hlavních turistických atraktivitách v okolí. Následující kapitoly jsou věnovány analýze tvorby produktu, která zahrnuje …moreAbstract:
The main objective of this bachelor thesis is to create a new tourism product for the Bata Canal which is aimed at the territory of the tourist region Eastern Moravia. The theoretical part of this thesis discusses marketing of tourism industry. The practical part summarises information about the Bata Canal, nearby bicycle route and the main tourist attractions. The following chapters are focused on …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 29. 4. 2011
Identifier:
21013
Thesis defence
- Supervisor: PhDr. Dana Daňová
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
VELIČKOVÁ, Hana. Tvorba produktu cestovního ruchu. Zlín, 2011. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky
Full text of thesis
Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od 29. 04. 2011
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomikyPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Management and EconomicsBachelor programme / field:
Economics and Management / Marketing
Theses on a related topic
-
Senioři jako cílová skupina cestovního ruchu v Olomouckém kraji
Petr VLK -
Senioři jako cílová skupina dobrodružného cestovního ruchu
Zuzana NOVÁKOVÁ -
Senioři jako cílová skupina sportovního cestovního ruchu (pilotní studie - studenti U3V při Univerzitě Palackého v Olomouci)
Marek VELEŠÍK -
Jak veřejné umění podporuje rozvoj cestovního ruchu
Rim Nouisri -
Využívání nástrojů podpory sociálního cestovního ruchu ve státech Visegrádské skupiny
Kristýna Zusková -
Senioři jako cílová skupina v marketingových komunikacích
Veronika ZÁRUBOVÁ -
Venkovský cestovní ruch a jeho význam pro současný cestovní ruch
Nikola Chadrabová -
Zážitkový cestovní ruch jako nástroj regionálního rozvoje
Anna Česalová