Filmový plakát jako efektivní nástroj marketingové komunikace - proměny v čase – Bc. Barbora Heřmanská
Bc. Barbora Heřmanská
Bachelor's thesis
Filmový plakát jako efektivní nástroj marketingové komunikace - proměny v čase
Film poster as an effective tool of marketing communication - changes in time
Abstract:
Tématem této bakalářské práce je filmový plakát z pohledu marketingové komunikace. Práce je rozdělena do tří hlavních částí. První část se věnuje marketingové teorii a zařazuje filmový plakát jako nástroj do marketingové komunikace. Druhá nejobsáhlejší část popisuje vznik, vývoj a proměny v čase filmového plakátu a popisuje jednotlivá období od konce 19. století a vzniku filmu přes celé 20. století …moreAbstract:
The topic of the bachelor thesis is the film poster as a tool of marketing communicati-on. The thesis is divided into three main parts. The first part deals with marketing theory and places film poster as a tool of marketing communication. The second, most extensive part describes film poster’s beginnings, evolution, and changes in time and describes separate periods since the end of the 19th century …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 7. 10. 2009
Identifier:
https://is.vsfs.cz/th/rs00d/
Thesis defence
- Date of defence: 5. 11. 2009
- Supervisor: prof. PhDr. Dušan Pavlů, CSc.
- Reader: PhDr. Pavel Čírtek
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
HEŘMANSKÁ, Barbora. \textit{Filmový plakát jako efektivní nástroj marketingové komunikace - proměny v čase}. Online. Bachelor's thesis. Praha: University of Finance and Administration. 2009. Available from: https://theses.cz/id/y1dwt6/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Bachelor programme / field:
Economics and Management / Marketing Communication
Theses on a related topic
-
Film jako průvodce krajinou osamělosti klienta pobytového zařízení Sociálních služeb
Michal Griga -
Representation of Indian Residential School System in Canada in Indigenous Film and Literature
Markéta Barochová -
Marketingová komunikace regionálních muzeí
Klára Buchlovská -
Integrovaná marketingová komunikace jako nová forma efektivity komunikačního působení v Městském divadle Kladno
Lucie Machotová -
Český filmový plakát jako svébytné propagační dílo v letech 1918 - 1930 z pohledu dnešní marketingové komunikace
Johana Holubová -
Filmový plakát jako efektivní nástroj marketingové komunikace
Martin Malík -
Sales Promotion as a Tool of the Integrated Marketing Communication in the Selected Trade Company
Lev Alimpiyev -
Direct Marketing of the selected company
Islam Melordoyev