Bc. Barbora Heřmanská

Bakalářská práce

Filmový plakát jako efektivní nástroj marketingové komunikace - proměny v čase

Film poster as an effective tool of marketing communication - changes in time
Anotace:
Tématem této bakalářské práce je filmový plakát z pohledu marketingové komunikace. Práce je rozdělena do tří hlavních částí. První část se věnuje marketingové teorii a zařazuje filmový plakát jako nástroj do marketingové komunikace. Druhá nejobsáhlejší část popisuje vznik, vývoj a proměny v čase filmového plakátu a popisuje jednotlivá období od konce 19. století a vzniku filmu přes celé 20. století …více
Abstract:
The topic of the bachelor thesis is the film poster as a tool of marketing communicati-on. The thesis is divided into three main parts. The first part deals with marketing theory and places film poster as a tool of marketing communication. The second, most extensive part describes film poster’s beginnings, evolution, and changes in time and describes separate periods since the end of the 19th century …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 7. 10. 2009

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 5. 11. 2009
  • Vedoucí: prof. PhDr. Dušan Pavlů, CSc.
  • Oponent: PhDr. Pavel Čírtek

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní