Filmový plakát jako efektivní nástroj marketingové komunikace - proměny v čase – Bc. Barbora Heřmanská
Bc. Barbora Heřmanská
Bakalářská práce
Filmový plakát jako efektivní nástroj marketingové komunikace - proměny v čase
Film poster as an effective tool of marketing communication - changes in time
Anotace:
Tématem této bakalářské práce je filmový plakát z pohledu marketingové komunikace. Práce je rozdělena do tří hlavních částí. První část se věnuje marketingové teorii a zařazuje filmový plakát jako nástroj do marketingové komunikace. Druhá nejobsáhlejší část popisuje vznik, vývoj a proměny v čase filmového plakátu a popisuje jednotlivá období od konce 19. století a vzniku filmu přes celé 20. století …víceAbstract:
The topic of the bachelor thesis is the film poster as a tool of marketing communicati-on. The thesis is divided into three main parts. The first part deals with marketing theory and places film poster as a tool of marketing communication. The second, most extensive part describes film poster’s beginnings, evolution, and changes in time and describes separate periods since the end of the 19th century …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 7. 10. 2009
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/rs00d/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 5. 11. 2009
- Vedoucí: prof. PhDr. Dušan Pavlů, CSc.
- Oponent: PhDr. Pavel Čírtek
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Film jako průvodce krajinou osamělosti klienta pobytového zařízení Sociálních služeb
Michal Griga -
Representation of Indian Residential School System in Canada in Indigenous Film and Literature
Markéta Barochová -
Marketingová komunikace regionálních muzeí
Klára Buchlovská -
Integrovaná marketingová komunikace jako nová forma efektivity komunikačního působení v Městském divadle Kladno
Lucie Machotová -
Český filmový plakát jako svébytné propagační dílo v letech 1918 - 1930 z pohledu dnešní marketingové komunikace
Johana Holubová -
Filmový plakát jako efektivní nástroj marketingové komunikace
Martin Malík -
Sales Promotion as a Tool of the Integrated Marketing Communication in the Selected Trade Company
Lev Alimpiyev -
Direct Marketing of the selected company
Islam Melordoyev