Analýza a optimalizace procesu prodeje a odbytu ve firmě DEKTRADE a.s. – Jaroslav Souček
Jaroslav Souček
Diplomová práce
Analýza a optimalizace procesu prodeje a odbytu ve firmě DEKTRADE a.s.
Analysis & Optimization of Sales and Marketing Process in Company DEKTRADE a.s.
Anotace:
Diplomová práce se zabývá analýzou a optimalizací procesu prodeje a odbytu ve společnosti. Analýza se zaměřuje na konkurenci v prostředí trhu se stavebním materiálem. Úvodní část popisuje společnost a její organizaci. Druhá část se věnuje struktuře nabízeného sortimentu z hlediska marketingového mixu. Třetí část charakterizuje a analyzuje konkurenty na stavebním trhu. Závěrečná část porovnává konkurenty …víceAbstract:
This master thesis deals with the analysis and optimization of the sales process of a company. The analysis focuses on the competition in the building materials market. The introduction describes the company and its organization. The second part deals with the structure of the company's assortment in terms of the marketing mix. The third part characterizes and analyzes the competitors in the construction …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 16. 5. 2016
Identifikátor:
http://hdl.handle.net/10084/115017
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 9. 6. 2016
- Vedoucí: Libor Nečas
- Oponent: Adam Petr
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
SOUČEK, Jaroslav. \textit{Analýza a optimalizace procesu prodeje a odbytu ve firmě DEKTRADE a.s.}. Online. Diplomová práce. Ostrava: Vysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava, Fakulta strojní. 2016. Dostupné z: https://theses.cz/id/y1efht/.
Plný text práce
Právo: Plné texty vysokoškolských kvalifikačních prací obhájených na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě Ostrava jsou uloženy v repozitáři DSpace. Přístup k plným textům mají všichni uživatelé bez omezení. Přístup je omezen pouze ve výjimečných případech, zpravidla z důvodu ochrany duševního vlastnictví. Nepřístupné práce jsou označeny jako closedAccess nebo embargoedAccess. Tištěné verze prácí jsou uloženy v Ústřední knihovně VŠB-TUO a jsou prezenčně přístupné ve studovně diplomových prací. Další nakládání s prací (kopírování, opisy, MVS) se řídí Knihovní a výpůjčním řádem Ústřední knihovny VŠB-TUO.
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: VŠB - Technická univerzita OstravaVŠB - Technická univerzita Ostrava
Fakulta strojníMagisterský studijní program / obor:
Strojní inženýrství / Strojírenská technologie
Práce na příbuzné téma
-
Marketingový komunikační mix vybraného pivovaru.
Martina Lachmanová -
Digital marketing plan for a book using service-oriented marketing mix
Silvia Nagyová -
Marketing; Marketing Communication; Communication mix; communication campaig
Martin Janků -
Marketingový mix a strategický marketing ve vybraných službách
Jan Slanec -
Marketingový mix vo vybraných vinárstvach Malokarpatských vinohradov
Petra Klemová -
Bankový marketing, základné zásady, súvislosti, marketingový mix a postup vybranej komerčnej banky v SR
Boris Rezník -
Marketingový mix Still Create s.r.o.
Natália Šestáková -
Marketingový mix vybrané společnosti
Darina Hojstričová