Zuzana Kolaříková

Bakalářská práce

Role image ve volebních kampaních v České republice: stranická image ČSSD

The role of image in the electoral campaigns in the Czech Republic: ČSSD party´s image
Anotace:
Tato případová studie analyzuje stranickou image České strany sociálně demokratické. Primárně je práce zaměřena na roli image ve volebních kampaních. Nejprve přináší teoretický souhrn problematiky politické komunikace. Následně se zaměřuje na fenomén public relations a image. Poukazuje na význam politického marketingu při vytváření stranické image. Součástí práce je i analýza volebních kampaní České …více
Abstract:
This is a case study analyses of the Czech Social Democratic Party´s image. This thesis primarily concentrates on the election campaign´s role in developing its image. At first it brings a theoretical summary of political communication. Subsequently, it focuses on the phenomenon of public relations and image. It shows how political marketing during a campaign generates the party´s image. One part of …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 31. 3. 2010

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 27. 5. 2010
  • Vedoucí: Eva Bradová

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou od 31. 3. 2010 dostupné: světu
 
Název
Vložil
Vloženo
Práva
Theses y1j3td y1j3td/2
13. 4. 2010
Složky
Soubory
  • Co je jinak přidání souboru

    Soubor nebo složku lze nahrát pomocí tlačítka Přidat.
  • Co je jinak další operace se soubory

    Podrobnosti lze zjistit označením příslušného řádku.
  • Co je jinak pohled pro experty

    Pro častou práci je možné zvolit režim Více možností.
  • Co je nové vyhledávání souborů

    Vyhledávaný výraz můžete zadat přímo do adresního řádku.
  • Co je nové rychlý přístup k souborům

    Pomocí funkce Nedávné je možné se rychle vrátit k právě prohlíženým souborům. Oblíbené soubory je také možné označit Hvězdičkou.
  • Co se chystá

    Připravujeme další vylepšení pro mobilní zařízení.