Mgr. Elena Barbiriková

Bakalářská práce

Aktuální projevy srovnávací reklamy v judikatuře a praxi

Actual Expression of Comparative Advertising in Case-law of Czech Courts and Praxis
Abstract:
The aim of this thesis is to bring the complex overview of the problem of comparative advertisement. I divided this study into two main parts, first one, theoretical, is focused on theoretical definition of comparative advertising and terms related to it. This part also consists of description of legislation related to comparative advertising. The second part is focused on case law, judgments in the …více
Abstract:
Práca sa zaoberá inštitútom porovnávacej reklamy. Je delená do dvoch hlavných častí. Prvá časť sa zaoberá teoretickým vymedzením pojmov a zasadením inštitútu porovnávacej reklamy do širších súvislostí právnej úpravy českej a komunitárnej. V ďalšej časti je pozornosť sústredená na českú judikatúru i judikatúru Súdneho dvora EÚ a následne na konkrétne príklady porovnávacej reklamy z praxe.
 
 
Jazyk práce: slovenština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 29. 6. 2012

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 5. 9. 2012
  • Vedoucí: doc. JUDr. Dana Ondrejová, Ph.D.
  • Oponent: JUDr. Eva Večerková, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Právnická fakulta

Masarykova univerzita

Právnická fakulta

Bakalářský studijní program / obor:
Právní specializace / Právo a podnikání