Předškolní příprava jako významná součást vzdělávání dětí ze sociokulturně znevýhodňujícího prostředí – Mgr. Kateřina Kuchařová
Mgr. Kateřina Kuchařová
Master's thesis
Předškolní příprava jako významná součást vzdělávání dětí ze sociokulturně znevýhodňujícího prostředí
Pre-school preparation as an important part of education of children from sociocultural disadvantaged environment.
Abstract:
Diplomová práce popisuje vývoj dítěte ze sociokulturně znevýhodňujícího prostředí v předškolním a školním věku. V teoretické části je popsán psychomotorický vývoj těchto dětí a také odchylky, které se u dětí ze sociokulturně znevýhodňujícího prostředí vyskytují. Dále jsou zde obsažena specifika rodinné péče a péče školských institucí. Součástí teoretické části, týkající se odchylek ve vývoji dětí, …moreAbstract:
The study describes the development of the child from sociocultural, disadvantaged environment in pre-school and school age. The psychomotor development of these children and deviances, which occur of these children from that environment are described in the theoretical part. Furthermore, specificities of family care and care of the educational institutions are included there. Four case studies, concerning …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 24. 4. 2012
Identifier:
https://is.muni.cz/th/dyr6v/
Thesis defence
- Date of defence: 10. 5. 2012
- Supervisor: Mgr. Lenka Gulová, Ph.D.
- Reader: prof. PaedDr. Miroslava Bartoňová, Ph.D.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
KUCHAŘOVÁ, Kateřina. \textit{Předškolní příprava jako významná součást vzdělávání dětí ze sociokulturně znevýhodňujícího prostředí}. Online. Master's thesis. Brno: Masaryk University, Faculty of Education. 2012. Available from: https://theses.cz/id/y1k73f/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasaryk University
Faculty of EducationMaster programme / field:
Special Education / Special Education for Teachers
Theses on a related topic
-
Úloha přípravné třídy pro školní úspěšnost romských dětí a dětí ze sociokulturně znevýhodněného prostředí
Radka KADLÍČKOVÁ -
Adaptace a začleňování dětí ze sociokulturně znevýhodněného prostředí do prostředí mateřské školy
Tereza ŠEFRÁNKOVÁ -
Začleňování dětí ze sociokulturně znevýhodněného prostředí do kolektivu mateřské školy
Hana NOVÁKOVÁ -
Vzdělávání dětí ze sociokulturně znevýhodněného prostředí v době distanční výuky
Martina PŘIBYLOVÁ -
Možnosti rozvoje finanční gramotnosti u dětí předškolního věku ze sociokulturně znevýhodněného prostředí
Veronika CHLUBNOVÁ -
Integrace dětí ze sociokulturně odlišného prostředí v České republice
Barbora Hostinská -
Pohled rodičů na přípravnou třídu pro děti ze sociokulturně znevýhodněného prostředí
Veronika Kadlečková -
Podpora vzdělávání dětí a mládeže ze sociokulturně znevýhodněného prostředí
Kateřina KLÍMOVÁ