Bc. Andrea Hudeková

Diplomová práce

Propagační strategie vybraného podniku

Propagation strategy of selected enterprise
Anotace:
Předmětem diplomové práce je návrh nové propagační strategie. V první části jsou obsažené teoretické poznatky z oblasti marketingu a marketingové strategie. V druhé části je představena společnost a je provedena analýza jejího současného stavu. Na základě provedené analýzy je sestavený návrh nové propagační strategie. Cílem nové propagační strategie je zvýšit tržní podíl vybraných výrobků a rozšířit …více
Abstract:
A proposal of a new promotional strategy is a subject of the diploma thesis. There is theoretical information from the sphere of marketing and marketing strategy included in the first part. In the second part there is the company introduced and the analysis of its actual conditions is performed. Based on performed analysis there is a proposal of a new promotional strategy drawn up. The aim of the new …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 6. 4. 2012

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 22. 5. 2012
  • Vedoucí: Ing. Martin Souček, Ph.D.
  • Oponent: Ing. Lenka Procházková

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • všem autentizovaným
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Akademie Sting