Zapojení pěti smyslů a učení prožitkem v hodinách občanské výchovy – Bc. Lucie Vítová
Bc. Lucie Vítová
Diplomová práce
Zapojení pěti smyslů a učení prožitkem v hodinách občanské výchovy
Using all the five senses and teaching by means of experience in civics education
Anotace:
Diplomová práce se zabývá pohledem na učení v hodinách občanské výchovy na druhém stupni základní školy, které je ţákovi zprostředkováno pomocí pěti smyslů a proţitkem. Tento styl výuky činí z ţáka aktivního účastníka vyučovacího procesu, rozvíjí psychosociální oblast jeho osobnosti a pomáhá mu uchovávat vědomosti trvale v paměti. Důraz je kladen jak na hledisko fyziologické, tak psychologické. Práce …víceAbstract:
The Diploma thesis deals with the view to teaching in the Civic education lessons in the second grade of a primary school. The learning is mediated to a pupil by five senses and experience. This style of teaching makes a pupil become an active participant of the teaching process, improves psychological part of his personality and helps him to permanently memorize his knowledge. Both physiological and …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 26. 4. 2013
Zveřejnit od: 26. 4. 2013
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 13. 6. 2013
- Vedoucí: Mgr. Jitka Masopustová
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
VÍTOVÁ, Lucie. \textit{Zapojení pěti smyslů a učení prožitkem v hodinách občanské výchovy}. Online. Diplomová práce. Liberec: Technická univerzita v Liberci, Fakulta přírodovědně-humanitní a pedagogická. 2013. Dostupné z: https://theses.cz/id/y1osk7/.
Jak správně citovat práci
Vítová, Lucie. Zapojení pěti smyslů a učení prožitkem v hodinách občanské výchovy. Liberec, 2013. diplomová práce (Mgr.). TECHNICKÁ UNIVERZITA V LIBERCI. Fakulta přírodovědně-humanitní a pedagogická
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 26.4.2013
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 26. 4. 2013 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: TECHNICKÁ UNIVERZITA V LIBERCI, Fakulta přírodovědně-humanitní a pedagogickáVázaný výtisk práce je dostupný v knihovne: UKN
TECHNICKÁ UNIVERZITA V LIBERCI
Fakulta přírodovědně-humanitní a pedagogickáMagisterský studijní program / obor:
Učitelství pro střední školy / český jazyk - základy společenských věd (nav.SŠ)
Práce na příbuzné téma
-
Využití metod dramatické výchovy v občanské výchově
Barbora Bendová -
Dramatická výchova ve volném čase a školské praxi
Hana ELIÁŠOVÁ -
Smyslové vnímání přírody u dětí ve věku 5 - 6 let
Jaroslav Klapště -
Smyslové vnímání přírody - vliv na jedince a skupiny
Klára Sýkorová -
Vnímání místa a architektury v něm prostředky dramatické výchovy
Františka Hejduková -
Možnosti využití smyslové výchovy v mateřské škole u dětí se speciálními vzdělávacími potřebami
Veronika Vozihnojová -
Podpora smyslového vnímání u dětí se zrakovým postižením prostřednictvím Montessori materiálu
Pavel Jevula -
Rozvoj smyslového vnímání dětí s kombinovaným postižením na základní škole pro zrakově postižené
Karla Hudečková