Práva a povinnosti cestovních kanceláří vůči spotřebiteli – Martin Hodač
Martin Hodač
Master's thesis
Práva a povinnosti cestovních kanceláří vůči spotřebiteli
Rights and obligations of travel agents towards the consumer
Anotácia:
Tato práce řeší práva a povinnosti cestovních kanceláří vůči spotřebiteli. Hlavním cílem je analyzovat nabídku cestovních kanceláří na internetu a zjistit míru splnění zákonem daných podmínek. K naplnění cíle byla použita metoda desk research, obsahová a statistická analýza, online mystery shopping a strukturované rozhovory. První dvě kapitoly se zabývají legislativním rámcem pro podnikání v cestovním …viacAbstract:
This thesis addresses the rights and obligations of travel agents towards the consumer. The main objective is to analyse the offer of travel agencies on the internet and to determine the degree of compliance with the statutory conditions. To achieve the objective, desk research, content and statistical analysis, online mystery shopping and structured interviews were used. The first two chapters deal …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 28. 6. 2024
Identifikátor:
https://vskp.vse.cz/eid/94480
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 26. 8. 2024
- Vedúci: Petr Janeček
- Oponent: Kateřina Chaloupková
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttps://vskp.vse.cz/eid/94480
Vysoká škola ekonomická v Praze
Master programme:
Cestovní ruch
Práce na příbuzné téma
-
Podnikatelský plán na založení cestovní kanceláře AWESOME travel
David Branžovský -
Marketingová strategie cestovní kanceláře Canaria Travel
Anna Krupičková -
Analýza služeb cestovní kanceláře Travel & Bussiness Centre s.r.o. se zaměřením na svatební zájezdy v zahraničí
Erik Jahnický -
Význam a využití marketingové činnosti ve vybrané firmě - Canaria Travel CZ s.r.o.
Anežka ZBOROŇOVÁ -
Návrh vhodných odporúčaní pre zvýšenie konkurencieschopnosti cestovnej kance-lárie Alfa Travel
Matej Štefanka -
Rozvoj obchodních aktivit cestovní kanceláře PUX TRAVEL
Pavel Bureš -
Analýza a návrh marketingové strategie cestovní kanceláře Melissa Travel, s.r.o.
Kamila Dalecká -
Analýza marketingového mixu cestovní kanceláře Canaria travel
Karolína Kristová