Daňově uznatelné náklady na reklamu a propagaci v obchodní společnosti – Petra Machalová
Petra Machalová
Bachelor's thesis
Daňově uznatelné náklady na reklamu a propagaci v obchodní společnosti
Tax-deductible Expenses on Advertising and Promotion of the Company
Abstract:
Bakalářská práce se zabývá analýzou marketingové aktivity v obchodní společnosti v sou-ladu s platnou daňovou a účetní legislativou v České republice. V teoretické části je popsán daňový systém České republiky, dále rozebrány jednotlivé formy reklamy a propagace, následné řešení účetního a daňového hlediska reklamy a propa-gace. Praktická část je zaměřena na analýzu marketingové aktivity ve společnosti …moreAbstract:
This bachelor thesis deals with analysis of marketing activity in business company accord-ance with applicable tax and accounting legislation in the Czech Republic. The theoretical part describes the tax system of the Czech Republic. Next I analyze forms of advertisement and promotion with focus on tax and accounting. The practical part is focused on the analysis of marketing activities in XYZ Company …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 15. 5. 2015
Accessible from:: 15. 5. 2015
Thesis defence
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
MACHALOVÁ, Petra. \textit{Daňově uznatelné náklady na reklamu a propagaci v obchodní společnosti}. Online. Bachelor's thesis. Zlín: Tomas Bata University in Zlín, Faculty of Management and Economics. 2015. Available from: https://theses.cz/id/y1qgjr/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
Machalová, Petra. Daňově uznatelné náklady na reklamu a propagaci v obchodní společnosti. Zlín, 2015. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky
Full text of thesis
Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 15.5.2015
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou od 15. 5. 2015 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomikyPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Management and EconomicsBachelor programme / field:
Economic Policy and Administration / Accounting and Taxes
Theses on a related topic
-
Reklama jako součást propagace podniku, její ekonomické vazby, vč. souvislostí účetních a daňových.
Jana NOVÁKOVÁ -
Meranie vyvolaných administratívnych nákladov cestnej dane s praktickou aplikáciou
Iveta Dežerická -
Vyvolané náklady daně z přidané hodnoty
Hana Novotná -
Projekt optimalizace procesu kontroly a její dopad na náklady dané firmy
Jana Křiváková