Marketingová strategie neziskové organizace "Kapka naděje" – Bc. David Görner
Bc. David Görner
Master's thesis
Marketingová strategie neziskové organizace "Kapka naděje"
Marketing strategy of non-profit organization "Drop of Hope"
Abstract:
Tato práce je věnována deskriptivní analýze marketingové strategie Nadačnío fondu Kapka naděje a popisu některých z jeho projektů. Diplomová práce se zaměřuje na využití marketingového mixu organizace, kde v teoretické části popisuje jednotlivé přístupy marketingové komunikace a strategického plánování. Závěr práce je věnován celkovému vyhodnocení marketingové strategie s výsledky úspěšnosti marketingového …moreAbstract:
This Diploma Thesis is devoted to descriptive analysis of marketing strategy of Endowment fond Drop of Hope and some of its projects description. Diploma Thesis focuses on organizations marketing mix usage and the strategic planning approach in the teoretical part. The conclusion of the diploma focuses on evaluation of marketing strategy with the results of overall marketing successes of of the organization …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 17. 4. 2014
Identifier:
https://is.vsfs.cz/th/pu50k/
Thesis defence
- Date of defence: 4. 6. 2014
- Supervisor: Ing. Mgr. PhDr. Milena Havlíková - Grusová, Ph.D.
- Reader: PhDr. Ladislav Lašek
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Master programme / field:
Economics and Management / Marketing Communication
Theses on a related topic
-
Marketingová komunikace vybrané neziskové organizace
Anežka Sztwiertniová -
Marketing vybrané neziskové organizace
Michael Kopta -
Marketingová komunikace vybrané neziskové organizace
Kateřina Hauptvogelová -
Marketing vybrané neziskové organizace
Vanessa Grafová -
Zpracování plánu založení neziskové organizace
Benedikta Beránková -
Online marketingová komunikace vybrané neziskové organizace
Barbara Noworytová -
Online marketingová komunikace vybrané neziskové organizace
Jana Kuruštová -
Online marketingová komunikace vybrané neziskové organizace
Ščasná Ščasná