Bc. David Görner

Master's thesis

Marketingová strategie neziskové organizace "Kapka naděje"

Marketing strategy of non-profit organization "Drop of Hope"
Abstract:
Tato práce je věnována deskriptivní analýze marketingové strategie Nadačnío fondu Kapka naděje a popisu některých z jeho projektů. Diplomová práce se zaměřuje na využití marketingového mixu organizace, kde v teoretické části popisuje jednotlivé přístupy marketingové komunikace a strategického plánování. Závěr práce je věnován celkovému vyhodnocení marketingové strategie s výsledky úspěšnosti marketingového …more
Abstract:
This Diploma Thesis is devoted to descriptive analysis of marketing strategy of Endowment fond Drop of Hope and some of its projects description. Diploma Thesis focuses on organizations marketing mix usage and the strategic planning approach in the teoretical part. The conclusion of the diploma focuses on evaluation of marketing strategy with the results of overall marketing successes of of the organization …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 17. 4. 2014

Thesis defence

  • Date of defence: 4. 6. 2014
  • Supervisor: Ing. Mgr. PhDr. Milena Havlíková - Grusová, Ph.D.
  • Reader: PhDr. Ladislav Lašek

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správní

University of Finance and Administration

Master programme / field:
Economics and Management / Marketing Communication