Klíčové kompetence učitelů základních škol a jejich vnímání pracovní a osobní pohody – Alena Rajnochová
Alena Rajnochová
Bachelor's thesis
Klíčové kompetence učitelů základních škol a jejich vnímání pracovní a osobní pohody
Key Competencies of Primary School Teachers and Their Perception of Work and Personal Satisfaction
Abstract:
Bakalářská práce je zaměřena na klíčové kompetence učitelů základních škol a jejich vnímání pracovní a osobní pohody. V teoretické části jsou vymezeny základní pojmy a východiska z oblasti kompetencí, angažovanosti, specifik učitelské profese a možností profesní podpory a rozvoje. Praktická část práce popisuje výzkum pracovní a osobní pohody učitelů 1. stupně základních škol ve Zlíně a faktorů, které …moreAbstract:
This bachelor thesis turns attention to key competencies of primary school teachers and their perception of work and well-being. In theoretical part, there are defined the basic concepts from the field of competencies, engagement, specifics of teacher´s profession and possibilities of professional support and growth. Practical part of thesis describes the survey of work and well-being of first school …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 25. 4. 2018
Thesis defence
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
RAJNOCHOVÁ, Alena. \textit{Klíčové kompetence učitelů základních škol a jejich vnímání pracovní a osobní pohody}. Online. Bachelor's thesis. Zlín: Tomas Bata University in Zlín, Faculty of Humanities. 2018. Available from: https://theses.cz/id/y1u4w7/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
Rajnochová, Alena. Klíčové kompetence učitelů základních škol a jejich vnímání pracovní a osobní pohody. Zlín, 2018. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta humanitních studiíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of HumanitiesBachelor programme / field:
Specialization in pedagogy / Andragogy for Human Resource Management in Non-Profit Sector
Theses on a related topic
-
Postoje učitelů 1. stupně ZŠ na školách bez environmentální profilace k environmentální výchově na 1. stupni ZŠ
Lenka Blahynková -
Profese učitele 1. stupně ZŠ z pohledu učitelů a veřejnosti
Kateřina Kynická -
Individualizované formativní hodnocení žáků 1. stupně základní školy pohledem učitele
Radka Křídlová -
Tuzemské pracovní cesty pedagogických pracovníků základních škol zřizovaných obcemi
Michal Smejkal -
Pracovní listy pro žáky základních škol ke kampani „Biodiverzita–to jsme my!“
Eliška Procházková -
Pracovní motivace učitelů základních uměleckých škol
Andrea Hurníková -
Pracovní angažovanost učitelů na základních školách v kontextu teorie sebedeterminace
Vojtěch Očenášek -
Pracovní spokojenost učitelů základních škol
Michaela Zelinková