Analýza PR aktivit a návrh komunikační platformy Celní správy České republiky – Bc. Lukáš Pochman
Bc. Lukáš Pochman
Diplomová práce
Analýza PR aktivit a návrh komunikační platformy Celní správy České republiky
PR Activities Analysis and a Communications Platform Proposal in the Customs Administration of the Czech Republic
Anotace:
Předmětem této diplomové práce je analýza PR aktivit a návrh komunikační platformy Celní správy České republiky. Celní správa ČR, jako i jiné státní instituce, svým zaměřením primárně slouží občanům státu uspokojovat jejich potřeby vyplývající z kompetencí, kterými byla tato instituce pověřena. Po vstupu České republiky do schengenského prostoru však byly některé tradiční kompetence a úkoly Celní správy …víceAbstract:
The subject matter of the diploma project is focused on the PR activities analysis and a communications platform proposal in the Customs Administration of the Czech Republic. Similarly to other state institutions, the Customs Administration of the CR thanks to its orientation primarily serves to the citizens of our state aiming at meeting their needs in harmony with the competences entrusted into the …víceKlíčová slova
Etický kodex deskriptivní analýza integrovaná marketingová komunikace kompetence Celní správy ČR komunikační mix komunikační platforma PR aktivity výchova manažerů. Code of ethics descriptive analysis integrated marketing communications competences of the Customs Administration of the CR communication mix communication platform PR activities training of managers.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 4. 2013
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/v9f2u/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 18. 6. 2013
- Vedoucí: Ing. Tereza Dvořáková
- Oponent: Mgr. Miloslava Kykalová
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Putting ‘Bologna to work’. The influence of the Bologna process on the employability of higher education graduates
Margot Koenders -
Comparison of the Possible Forms of Territorial Administration in the Countries of the European Union
Denisa ŘÍHOŠKOVÁ -
Integrovaná marketingová komunikace - využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Rustam Galeev -
Marketingová komunikace vybraného podniku
Nikol HÁŽOVÁ -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech (Reality Marketing - marketingová komunikace vybraného produktu)
Lucie Kratochvílová -
Integrovaná marketingová komunikace – využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Ivana Seidlová -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech (Projekt marketingové komunikace módní značky vstupující na nový trh)
Eva Korinkova -
Integrovaná marketingová komunikace – využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Martina Kulhavá