Hocken, springen, halten. Der Versuch einer Phänomenologie des Tormanns anhand verschiedener Aspekte. – Bc. Jan Toncar
Bc. Jan Toncar
Diplomová práce
Hocken, springen, halten. Der Versuch einer Phänomenologie des Tormanns anhand verschiedener Aspekte.
Squat, jump, hold. The attempt of a phenomenology of goalie on the basis of various aspects.
Abstract:
This dissertation concentrates on describing the phenomenology of a goalkeeper. The goalkeeper´s phenomenon is analysed on the basis of different aspects. The theoretical part of the dissertation works with important events of football history. Two practical parts follow the theoretical one. Various goalkeeper techniques and tactics are described in the first part and famous German speaking goalkeepers …víceAbstract:
Tato diplomová práce se zabývá pokusem popsání fenomenologie fotbalového brankáře. Fenomén brankáře je analyzován na základě různých aspektů. Teoretická část práce se zabývá pro fotbal důležitými historickými událostmi. Poté následují dvě praktické části. V první z praktických částí jsou popsány rozličné brankářské techniky a taktiky a představeni jednotliví německy mluvící brankáři. Ve druhé praktické …více
Jazyk práce: němčina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 2. 5. 2018
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/ds4cy/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 26. 6. 2018
- Vedoucí: MA Erkan Osmanović
- Oponent: doc. Mgr. Aleš Urválek, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
TONCAR, Jan. \textit{Hocken, springen, halten. Der Versuch einer Phänomenologie des Tormanns anhand verschiedener Aspekte.}. Online. Diplomová práce. Brno: Masarykova univerzita, Filozofická fakulta. 2018. Dostupné z: https://theses.cz/id/y1zdyl/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Filozofická fakultaMasarykova univerzita
Filozofická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Učitelství pro střední školy / Učitelství německého jazyka a literatury pro střední školy