Vplyv televíznej reklamy na dieťa v roli spotrebitel'a – Veronika Parihuzičová
Veronika Parihuzičová
Bakalářská práce
Vplyv televíznej reklamy na dieťa v roli spotrebitel'a
Vplyv televíznej reklamy na dieťa v roli spotrebitel'a
Anotace:
Cílem této bakalářské práce je přezkoumat vliv televizní reklamy na děti vystupující v roli spotřebitele. V práci vycházím ze základní charakteristiky a psychologické stránky reklamy pro bližší přiblížení reklamy jako takové. Dále je snahou této práce přezkoumat vztah dítěte k televizní reklamě a hlavně zjistit, jaký vliv má reklama na dětského spotřebitele. Výzkum byl provedený na Slovensku formou …víceAbstract:
The aim of this thesis work is to determine the impact of television advertising on children as consumers. In this work I start from the basic characteristics and the psychological aspect of the advertising. The endeavor is to study the connection between children and television advertising and to examine, in which areas has the television advertising impact on child consumer. The research was done …víceAbstract:
Cieľom tejto bakalárskej práce je preskúmať, aký vplyv má televízna reklama na detského spotrebiteľa. V práci vychádzam zo základnej charakteristiky a psychologickej stránky reklamy. Snahou tejto práce je preskúmať jednak aký je vzťah medzi dieťaťom a televíznou reklamou, ale hlavne zistiť, v akom smere reklama vplýva na dieťa v roli spotrebiteľa. Výskum bol prevedený na Slovensku formou písomného …více
Jazyk práce: slovenština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 9. 9. 2009
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/19373
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 26. 11. 2009
- Vedoucí: Ondřej Pešek
- Oponent: Oldřich Vávra
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/19373
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Psychologie reklamy a její využití pro podporu image podniku/Psychology Of Advertising And Its Use To Support The Image Of The Organization
Aneta Bencová -
Historical and present use of emotions in advertising
Daliya Khussainova -
Psychological aspects of preparation of printed advertisement
Svetlana Soloveva -
Využití psychologie reklamy v internetovém copywritingu
Veronika Líšková -
Negativní dopady reklamy
Dominika Martinovská -
Efektivita globální reklamy a její vliv na spotřebitele
Tamara Charashvili -
Vliv reklamy na spotřebitelské chování.
Michaela Pafčugová -
Chování spotřebitele při nákupu 3D reklamy v ČR
Jiří Gabriel