Predikční schopnost kresby dítěte pro přijetí do 1. třídy – Anežka HLADÍKOVÁ
Anežka HLADÍKOVÁ
Bakalářská práce
Predikční schopnost kresby dítěte pro přijetí do 1. třídy
Predictive ability of children drawings for adoption into the first class
Anotace:
Bakalářská práce se věnuje dětské kresbě jakožto prediktoru pro přijetí do první třídy základní školy. Práce je rozdělena na část teoretickou a praktickou. Teoretická část je členěna do jednotlivých kapitol, které se zabývají posuzováním školní zralosti, analýzou a diagnostikou dětské kresby a kresebnými testy. Praktická část je zaměřena na kvalitu a úroveň dětské kresby, konkrétně postavy, která je …víceAbstract:
The Abstract of the dissertation deals with child´s drawing as predictor for admission to primary school. This bachelor work contains a theoretical part and a practical part. The theoretical part contains particular chapters which deal with assesment of school maturity, analysis and diagnosis of the child´s drawing and drawing tests. The practical part focuses on the quality and level of child´s drawing …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 2. 4. 2014
Zveřejnit od: 2. 4. 2014
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: PhDr. Radim Badošek, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
HLADÍKOVÁ, Anežka. Predikční schopnost kresby dítěte pro přijetí do 1. třídy. Ostrava, 2014. bakalářská práce (Bc.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 2.4.2014
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 2. 4. 2014 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ, Pedagogická fakultaOSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ
Pedagogická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Specializace v pedagogice / Učitelství pro mateřské školy
Práce na příbuzné téma
-
Symbolika v kresbě začarované rodiny u dětí předškolního věku
Romana Trhlíková -
Analýza dětské kresby jako nástroj pro diagnostiku a terapii
Adéla STRAKOVÁ -
Srovnání laterality a úrovně dětské kresby
Adriana DRASTICHOVÁ -
Komparace dovedností v kresbě u dětí s OŠD a dětí se školní zralostí
Klára Málková -
Emoční indikátory v kresbě žáků v hodinách výtvarné výchovy
Hana SKÁLOVÁ -
Odlišnosti v kresbě lidské postavy u dětí z dětských domovů a dětí vyrůstajících v úplné rodině
Štěpánka RICHTEROVÁ -
Školní zralost v kresbě předškolního dítěte
Eva Mikešová -
Školní zralost v kresbě dítěte předškolního věku
Lenka Jelínková