Marketingová stratégia vybranej značky – Pavlína Lášticová
Pavlína Lášticová
Bachelor's thesis
Marketingová stratégia vybranej značky
Marketingová strategie vybrané značky
Anotácia:
Cílem bakalářské práce je analyzovat marketingovou strategii značky argentinského vína Michel Torino. Pro hlubší analýzu je značka Michel Torino porovnávaná s chilským vínem značky Viňa Tarapacá. Práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. V teoretické části jsou vysvětleny pojmy vztahující se k dané problematice. V úvodu praktické části je popsaný trh s vínem v České republice, následně základní …viacAbstract:
The aim of this bachelor thesis is to analyze marketing strategy of Argentinean wine brand Michel Torino. For deeper analysis, this brand is compared with Chilean wine brand Viňa Tarapacá. The thesis is divided into two parts, theoretical and practical. Theoretical part contains explanation of concepts and topics that are essential for this topic. The practical part describes the Czech wine market …viacAbstract:
Cieľom bakalárskej práce je analyzovať marketingovú stratégiu značky argentínskeho vína Michel Torino. Pre hlbšiu analýzu je značka Michel Torino porovnaná s chilským vínom značky Viňa Tarapacá. Práca je rozdelená na teoretickú a praktickú časť. V teoretickej časti sú vysvetlené pojmy vzťahujúce sa k danej problematike. V úvode praktickej časti je opísaný trh s vínom v Českej republike, následne základné …viac
Jazyk práce: Slovak
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 7. 5. 2014
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/49296
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 6. 6. 2016
- Vedúci: Přemysl Průša
- Oponent: Ján Hruška
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/49296
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bachelor programme / odbor:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová strategia vybraného podniku
Tomáš Kovačovič -
Marketingová komunikácia a marketingová stratégia v maďarskej banke
Zsolt Sándor -
Marketingová stratégia riadenia hodnoty značky
Karolína Takáčová -
Marketingová stratégia banky
Ondrej Lopata -
Marketingová stratégia rodinného hotela v Bojniciach
Jana Stupková -
Marketingová stratégia vstupu podniku na nové trhy
Jakub Matyšák -
Marketingová stratégia vybraného detského zábavného parku
Dominika Pavlíková -
Marketingová stratégia naväčších lyžiarských stredísk skupiny Tatry Mountain Resorts
Tomáš Kovačovič