Lukáš Záruba

Bakalářská práce

Využití metod umělé inteligence pro řešení populárních mobilních her

Artificial Intelligence Methods for Solving Popular Mobile Games
Anotace:
Bakalářská práce zkoumá využití metod umělé inteligence (AI) pro řešení populárních mo-bilních her. Cílem práce je analyzovat a implementovat vybrané metody AI na vybrané mo-bilní hry. Teoretická část práce se zabývá stručným popisem historie AI a rozsáhlejším popisem me-tod AI pro řešení mobilních her, jako jsou neuronové sítě, posilující učení a genetické algo-ritmy. Následuje popis možností a limitů …více
Abstract:
The bachelor thesis explores the application of artificial intelligence methods for solving popular mobile games. The aim of the thesis is to analyze and implement selected AI met-hods on specific mobile games. The theoretical part of the thesis provides a brief overview of the history of AI, followed by a more detailed description of AI methods for solving mobile games, such as neural networks, reinforcement …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 13. 5. 2024

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: Ing. Adam Viktorin, Ph.D.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

Záruba, Lukáš. Využití metod umělé inteligence pro řešení populárních mobilních her. Zlín, 2024. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta aplikované informatiky

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta aplikované informatiky
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe

Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně

Fakulta aplikované informatiky

Bakalářský studijní program / obor:
Softwarové inženýrství / Softwarové inženýrství

Práce na příbuzné téma