Zvýšení tržního podílu společnosti SikaCZ s.r.o. – Ing. David Procházka
Ing. David Procházka
Bachelor's thesis
Zvýšení tržního podílu společnosti SikaCZ s.r.o.
The Increased Market Share in Sika CZ Company
Abstract:
Bakalářská práce se zabývá modelovým zvýšením tržního podílu společnosti Sika CZ, s.r.o. na českém trhu. Teoretická část práce se zabývá definicí problematiky tržního podílu společností v ČR. Následně výběrem a popisem ekonomických metod sloužících k analýze společnosti, který zároveň představuje podklad pro zpracování praktické části práce. Stěžejním výstupem práce je aktivní zpracování ekonomických …moreAbstract:
The bachelor thesis deals with a model situation that could increase Sika CZ, s.r.o., market share on the Czech market. The theoretical part deals with the issue how to define the market share of the companies in the Czech Republic. The subsequent selection and description of the economic methods is to analyze the Company, which also forms the basis for the practical part of the thesis. The main outcome …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 13. 4. 2015
Identifier:
https://is.sting.cz/th/ala12/
Thesis defence
- Date of defence: 27. 5. 2015
- Supervisor: Ing. Klára Mrkosová
- Reader: Ing. Tomáš Halamík, MBA
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- všem autentizovaným
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Akademie StingSting academy
Bachelor programme / field:
Economy and Management / Organization and Management of small and medium sized firms
Theses on a related topic
-
Konkurence na železnici - možnosti a limity
Vojtěch Čechák -
Analýza konkurence prostřednictvím finanční analýzy
Radim Janský -
Vliv lídra ve vybraném odvětví na tržní cenu akcií konkurence
Jiří Růžička -
Posouzení rozsahu a intenzity konkurence na trhu osobní dopravy na lince Praha-Brno
Tomáš Konečný -
Knižní trh ve Žďáře nad Sázavou: analýza konkurence malých a řetězových knihkupců
Markéta Klabíková -
Cenová a necenová konkurence
Sachivko Sachivko -
Konkurence participiálních konstrukcí a hypotaxe v litevštině a prostředky jejich převodu do češtiny na základě analýzy "Ořechového chleba" od Sauliuse Šaltenise
Pavlína Varmužová -
Analýza vlivu konkurence na činnost firmy
Zdeněk Švehla