Bc. Agata Grudzińska

Master's thesis

Postoje a vnímání konceptu gendered marketingu českými spotřebiteli generace Y a Z

Attitudes and perception of the concept of gender marketing by Czech consumers of generation Y and Z
Anotácia:
Diplomová práce se zabývá postoji ke genderově podmíněnému marketingu, který spočívá v rozlišování spotřebitelů na základě jejich pohlaví prostřednictvím přizpůsobení komunikace nebo vlastností produktu na základě genderových stereotypů. Práce vymezuje teoretické předpoklady pro toto cílení a pohled z hlediska gender studií a pojetí identity spotřebitele. Dále se věnuje konkrétnímu dopadu tzv. "růžové …viac
Abstract:
The thesis deals with attitudes towards gender-based marketing, which consists in differentiating consumers on the basis of their gender by adapting communication or product features based on gender stereotypes. The thesis defines the theoretical assumptions for this targeting and the perspective of gender studies and the concept of consumer identity. It also looks at the specific impact of the so …viac
 
 
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 14. 4. 2023

Obhajoba závěrečné práce

Citační záznam

Jak správně citovat práci

Grudzińska, Agata. Postoje a vnímání konceptu gendered marketingu českými spotřebiteli generace Y a Z. Zlín, 2023. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe

Tomas Bata University in Zlín

Faculty of Multimedia Communications

Master programme / odbor:
Marketingová komunikace / Marketing Communications