Bc. Veronika Davidová

Diplomová práce

Proměny a výzvy marketingové komunikace: případová studie hradu Špilberk

Transformations and challenges of marketing communication: case study of the castle Špilberk
Anotace:
Diplomová práce se zabývá tématem marketingové komunikace známé brněnské dominanty – hradu Špilberk. A to celého komplexu s jeho historickými prohlídkovými trasami i s prostory muzea, které zahrnují stálé expozice a aktuální výstavy. Pozornost je v této práci věnována obecným poznatkům z marketingového mixu a jejich uplatnění v oblasti kultury. V rámci jednotlivých kapitol teoretického shrnutí dané …více
Abstract:
The diploma thesis deals with the topic of marketing communication of the famous dominance town Brno - Špilberk Castle. Its all complex with historic guids and museum spaces that include permanent exhibitions and up-to-date exhibitions. Attention paids to general knowledge of the marketing mix and their application in the field of culture. In the frameworks of individual chapters of the theoretical …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 10. 5. 2017

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 13. 6. 2017
  • Vedoucí: doc. Ing. František Svoboda, Ph.D.
  • Oponent: PhDr. Petr Kalina, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Filozofická fakulta

Masarykova univerzita

Filozofická fakulta

Magisterský studijní program / obor:
Obecná teorie a dějiny umění a kultury / Management v kultuře

Práce na příbuzné téma

Všechny práce