Monika Kovačová

Master's thesis

Analýza firemní identity a image společnosti L´Oréal v České republice

The analysis of corporate identity and image of L'Oréal in the Czech Republic
Anotácia:
Diplomová práce se zabývá problematikou firemní identity a image společnosti L’Oréal v České republice. Teoretická část vysvětluje základní pojmy z marketingu – pojem značka, řízení značky v průběhu času, firemní identita a její složky a jako poslední image značky a metody její analýzy. Zkoumaným objektem je v praktické části společnost L’Oréal jak v mezinárodním kontextu, tak v rámci České republiky …viac
Abstract:
This thesis deals with the corporate identity and image of L’Oréal Czech Republic. The theoretical part explains the basic terms of marketing – brand, brand management over time, corporate identity and its elements, and finally brand image and image analysis methods. The examined object of the practical part is L’Oréal first in international terms, later in the Czech Republic. This section analyzes …viac
 
 
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 21. 2. 2017

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 30. 5. 2018
  • Vedúci: Milan Postler
  • Oponent: Jiří Mikeš

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/72627