Emoční regulace dětí mladšího školního věku – Bc. Monika Janků
Bc. Monika Janků
Master's thesis
Emoční regulace dětí mladšího školního věku
Emotional Regulation at Younger School Age Children
Anotácia:
Tématem diplomové práce jsou emoce a emoční regulace dětí mladšího školního věku navštěvujících školní družinu na vybraných základních školách ve Vsetíně. V teoretické části se zaměřuje na vymezení základní terminologie, klasifikaci lidských emocí a jejich funkce. Druhá kapitola se zabývá vývojem emocí, prožíváním emocí a emoční regulací. O emoční inteligenci a zvládání úzkosti, obav a stresu u dětí …viacAbstract:
This diploma thesis deals with the emotions and emotional regulation of younger school aged children attending an after-school clubs at selected primaryschools in Vsetín. The theoretical part focuses on defining of basic terminology, classification of human emotions and their function. The second chapter deals with the development of emotions, experiencing emotions and emotional regulation. The emotional …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 19. 4. 2018
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Janků, Monika. Emoční regulace dětí mladšího školního věku. Zlín, 2018. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta humanitních studiíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of HumanitiesMaster programme / odbor:
Specialization in Pedagogy / Social pedagogy
Práce na příbuzné téma
-
Rozvíjení emoční inteligence žáků na prvním stupni základní školy
Bára KAVKOVÁ -
Arteterapie jako nástroj rozvoje osobnosti a emoční inteligence
Markéta CÍROVÁ -
Rozvíjení emoční inteligence u žáků 1. stupně ZŠ
Martina Grycová -
Emoční inteligence jako schopnost ve vztahu k obecné inteligenci
Michaela ČERNÁ -
Rozvoj emoční inteligence mimořádně nadaných dětí
Jarmila Jánská -
Emoční prožívání školní docházky na 1. stupni ZŠ
Tereza Vodičková -
Emoční obtíže u dětí s vývojovou dysfázií v mladším školním věku očima rodiče
Radka Dvořáčková -
Rozvíjení emoční inteligence žáků na prvním stupni základní školy
Bára KAVKOVÁ