Význam a interpretace neverbální komunikace – Markéta ŠTECHEROVÁ
Markéta ŠTECHEROVÁ
Bachelor's thesis
Význam a interpretace neverbální komunikace
Meaning and interpretation of nonverbal communication
Abstract:
Cílem diplomové práce je zjištění do jaké míry neverbální komunikace a její signály ovlivn'ují naše chování jako jedince ve společnosti. První část práce obsahuje charakteristiku základních pojmů, jejich přehled a teoretické poznatky z neverbální komunikace. Druhá část práce názorně na základě pozorování prostřednictvím fotografií zobrazuje neverbální signály: mimiku, gesta, postoje a celkovou řeč …moreAbstract:
Aim this thesis is to determine to what extent non-verbal communication and its signals ovlivn'ují our behavior as individuals in society. The first part contains the characteristics of basic concepts, an overview and theoretical knowledge of nonverbal communication. The second part illustrates the basis of observations through pictures shows the non-verbal signals: facial expressions, gestures, posture …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 29. 8. 2012
Accessible from:: 29. 8. 2012
Thesis defence
- Supervisor: Mgr. Radek Hanuš, Ph.D.
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
ŠTECHEROVÁ, Markéta. Význam a interpretace neverbální komunikace. Olomouc, 2012. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Fakulta tělesné kultury
Full text of thesis
Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 29.8.2012
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou od 29. 8. 2012 dostupné: světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Fakulta tělesné kulturyPALACKÝ UNIVERSITY IN OLOMOUC
Faculty of Physical CultureBachelor programme / field:
Physical Education and Sports / Recreology - leisure time and recreation management.
Theses on a related topic
-
Umění kvalitní komunikace
Lenka Pokorná
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights