Možnosti podpory předčtenářské gramotnosti prostřednictvím vzdělávacího prostředí třídy mateřské školy – Sabina Svobodová
Sabina Svobodová
Bakalářská práce
Možnosti podpory předčtenářské gramotnosti prostřednictvím vzdělávacího prostředí třídy mateřské školy
Possibilities of support for children´s early literacy through the educational environment in the nursery school class
Anotace:
Bakalářská práce je teoreticko-aplikačního charakteru. Pojednává o předčtenářské gramotnosti v mateřské škole. V teoretické části je věnována pozornost základním pojmům týkajících se předčtenářské gramotnosti a dále ukotvení této gramotnosti v kurikulárních dokumentech. Cílem aplikační neboli praktické části práce je vytvořit projekt zaměřený na předčtenářské dovednosti, které jsou u dětí rozvíjeny …víceAbstract:
The bachelor's work is of a theoretical and application nature. It deals with pre-reading literacy in kindergarten. In the theoretical part, attention is given to the basic concepts related to pre-reading literacy and anchoring of this literacy in curriculum documents. The aim of the application part, as well as the practical, is to create a project focused on pre-reading skills, which are developed …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 4. 2020
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
SVOBODOVÁ, Sabina. \textit{Možnosti podpory předčtenářské gramotnosti prostřednictvím vzdělávacího prostředí třídy mateřské školy}. Online. Bakalářská práce. Zlín: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta humanitních studií. 2020. Dostupné z: https://theses.cz/id/y3p6zq/.
Jak správně citovat práci
Svobodová, Sabina. Možnosti podpory předčtenářské gramotnosti prostřednictvím vzdělávacího prostředí třídy mateřské školy. Zlín, 2020. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta humanitních studiíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta humanitních studiíBakalářský studijní program / obor:
Specializace v pedagogice / Učitelství pro mateřské školy