Návrh komunikační platformy pro firmu Sperkarstvi.cz v online prostředí – Bc. Veronika JOZIFOVÁ
Bc. Veronika JOZIFOVÁ
Master's thesis
Návrh komunikační platformy pro firmu Sperkarstvi.cz v online prostředí
Proposal of Communication Platform for Sperkarstvi.cz Company in Online Enviroment
Abstract:
Tato diplomová práce se zabývá využitím nástrojů, jež přináší online marketingové prostředí, a jejich propojením s cílem vytvořit co nejefektivnější komunikační rámec pro zvolenou firmu. V teoretické rovině zde budou popsány vybrané online prostředky a strategie včetně jejich kořenů v klasickém marketingovém pojetí. Důraz bude kladen na změny v oblasti marketingové komunikace, jež přinesl vývoj digitálních …moreAbstract:
This Master thesis focuses on the usage of online marketing tools. It particularly focuses on the combination of online marketing tools that creates the most effective framework of communication for the chosen company. On the theoretical level, concrete online media and strategies will be described, together with their roots in a classical marketing theory. Emphasis will be given to changes in the …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 19. 4. 2013
Accessible from:: 19. 4. 2013
Thesis defence
- Supervisor: Ing. Radomila Soukalová, Ph.D.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
JOZIFOVÁ, Veronika. \textit{Návrh komunikační platformy pro firmu Sperkarstvi.cz v online prostředí}. Online. Master's thesis. Zlín: Tomas Bata University in Zlín, Faculty of Multimedia Communications. 2013. Available from: https://theses.cz/id/y3pyb6/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
JOZIFOVÁ, Veronika. Návrh komunikační platformy pro firmu Sperkarstvi.cz v online prostředí. Zlín, 2013. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Full text of thesis
Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 19.4.2013
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou od 19. 4. 2013 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Multimedia CommunicationsMaster programme / field:
Media and Communication Studies / Marketing Communications
Theses on a related topic
-
Application of market research in analysis of inbound marketing campaigns with particular focus on social media.
Yana Sudakova -
Inbound marketing v kontextu tradičních nástrojů internetového marketingu
Ondřej Novotný -
Inbound marketingová strategie společnosti
Martin Sova -
Návrh strategie inbound marketingu pro start-up Stips.cz
Simona Horáčková -
Inbound marketing
Jan Hesoun -
Marketing; Marketing Communication; Communication mix; communication campaig
Martin Janků -
Marketingový komunikační mix vybraného pivovaru.
Martina Lachmanová -
Optimization of influencer marketing as a part of the communication mix
Ema Procházková