Návrh komunikační platformy pro firmu Sperkarstvi.cz v online prostředí – Bc. Veronika JOZIFOVÁ
Bc. Veronika JOZIFOVÁ
Diplomová práce
Návrh komunikační platformy pro firmu Sperkarstvi.cz v online prostředí
Proposal of Communication Platform for Sperkarstvi.cz Company in Online Enviroment
Anotace:
Tato diplomová práce se zabývá využitím nástrojů, jež přináší online marketingové prostředí, a jejich propojením s cílem vytvořit co nejefektivnější komunikační rámec pro zvolenou firmu. V teoretické rovině zde budou popsány vybrané online prostředky a strategie včetně jejich kořenů v klasickém marketingovém pojetí. Důraz bude kladen na změny v oblasti marketingové komunikace, jež přinesl vývoj digitálních …víceAbstract:
This Master thesis focuses on the usage of online marketing tools. It particularly focuses on the combination of online marketing tools that creates the most effective framework of communication for the chosen company. On the theoretical level, concrete online media and strategies will be described, together with their roots in a classical marketing theory. Emphasis will be given to changes in the …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 19. 4. 2013
Zveřejnit od: 19. 4. 2013
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
JOZIFOVÁ, Veronika. \textit{Návrh komunikační platformy pro firmu Sperkarstvi.cz v online prostředí}. Online. Diplomová práce. Zlín: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací. 2013. Dostupné z: https://theses.cz/id/y3pyb6/.
Jak správně citovat práci
JOZIFOVÁ, Veronika. Návrh komunikační platformy pro firmu Sperkarstvi.cz v online prostředí. Zlín, 2013. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 19.4.2013
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 19. 4. 2013 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta multimediálních komunikacíMagisterský studijní program / obor:
Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Application of market research in analysis of inbound marketing campaigns with particular focus on social media.
Yana Sudakova -
Inbound marketingová strategie společnosti
Martin Sova -
Inbound marketing v kontextu tradičních nástrojů internetového marketingu
Ondřej Novotný -
Návrh strategie inbound marketingu pro start-up Stips.cz
Simona Horáčková -
Inbound marketing
Jan Hesoun -
Marketing; Marketing Communication; Communication mix; communication campaig
Martin Janků -
Marketingový komunikační mix vybraného pivovaru.
Martina Lachmanová -
Optimization of influencer marketing as a part of the communication mix
Ema Procházková