David Mynář

Diplomová práce

Účinnost nástrojů internetového marketingu

The Efficiency of Online Marketing Tools
Anotace:
Diplomová práce se zabývá charakteristikou a porovnáním tří nástrojů výkonnostního marketingu na internetu - optimalizace pro vyhledávače (SEO), Pay per click reklam v sítích AdWords a Sklik a reklamou na sociální síti Facebook. V teoretické části analyzuje specifické výhody a omezení jednotlivých nástrojů a charakterizuje aktuální trendy ve vývoji těchto nástrojů. Praktická část srovnává SEO, PPC …více
Abstract:
This Master´s Thesis characterizes and compares three tools of the performance marketing on the internet - Search Engine Optimization (SEO), Pay-per-click advertising (PPC) and Facebook Ads. The theoretical part analyses specific advantages and limitations of each tool and current trends in the development of these tools. The application part compares SEO, PPC and Facebook in terms of the price and …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 20. 1. 2016

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 1. 2. 2017
  • Vedoucí: Václav Stříteský
  • Oponent: Marcela Zamazalová

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/53118