Projektová výuka u oboru kuchařské práce a její zabezpečení v podmínkách školy – Bc. Iva Mňuková
Bc. Iva Mňuková
Diplomová práce
Projektová výuka u oboru kuchařské práce a její zabezpečení v podmínkách školy
Project training in the culinary apprenticeship work and its security conditions in school
Anotace:
Anotace Diplomová práce je zaměřena na problematiku používání aktivizačních metod na jednotlivých typech škol, jejich dělení a přehled. S tímto tématem souvisí i projektová výuka, která je popsána v další části této diplomové práce, kde jsem současně popsala přípravu a realizaci projektu „Nové kuchyně“. Hlavním cílem výzkumné práce bylo porovnat studijní výsledky žáků, u kterých probíhala výuka klasickou …víceAbstract:
Annotation The thesis is focused on the use of activation methods on different types of schools, and an overview of their division. With this theme is also related to project work, which is described later in this thesis, where I also described the preparation and implementation of the "new cuisine". The main research objective was to compare the academic performance of pupils, which took place in …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 21. 4. 2011
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/bdxwm/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 25. 5. 2011
- Vedoucí: PaedDr. Pavel Konupčík
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasarykova univerzita
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Učitelství pro střední školy / Učitelství odborných předmětů pro střední školy - specializace služby
Práce na příbuzné téma
-
The CLIL method in international eTwinning Project
Pavla ARCHER -
Methods of English Pronunciation Teaching at Lower Secondary Schools
Anežka Bindrová -
Aktivizační metody na speciálních základních a středních školách
Miroslava Hynková -
Využití projektové metody ve výuce odborného předmětu
Kristýna Nohejlová -
Interaktivní metody výuky vybraných českých hudebních skladatelů
Kateřina Ferencová -
Aktivizační metody ve výuce matematiky
Růžena ZAČALOVÁ -
Zavedení metody lesní mysl mezi aktivizační činnosti v sociálních službách pro lidi s duševním onemocněním
Nela GRODOVÁ -
Aktivizační metody ve školní praxi na vybraných středních školách
Kamil Vimr