Karolína Černá

Bakalářská práce

Má značka

Fashion Brand of my Future
Anotace:
Práce se zabývá založením vlastní značky, rozpracovává do detailů jednotlivé části jako je koncept značky, vizuál značky a její produkty. Součástí práce je průzkum současné situace pro zařazení značky na trhu a pro obhájení jejího budoucího potenciálu. Teoretická část přináší otázky ohledně obecného uplatnění návhářské profese v dnešním světě a věnuje se problematice dopadu módního průmyslu na životní …více
Abstract:
This bachelor thesis describes aspects of launching a new brand. Tt develops in details each elements such as brands concept, its visual side and its products. Part of this is also research of nowadays situation which helps to find the future potential of the brand. The theoretical part deals with questions about how can a fashion designers profession be beneficial for the society. It also deals with …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 12. 5. 2017

Obhajoba závěrečné práce

Citační záznam

Jak správně citovat práci

Černá, Karolína. Má značka. Zlín, 2017. bakalářská práce (BcA.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe

Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně

Fakulta multimediálních komunikací

Bakalářský studijní program / obor:
Výtvarná umění / Multimédia a design - Design oděvu