Karolína Černá
Bakalářská práce
Má značka
Fashion Brand of my Future
Anotace:
Práce se zabývá založením vlastní značky, rozpracovává do detailů jednotlivé části jako je koncept značky, vizuál značky a její produkty. Součástí práce je průzkum současné situace pro zařazení značky na trhu a pro obhájení jejího budoucího potenciálu. Teoretická část přináší otázky ohledně obecného uplatnění návhářské profese v dnešním světě a věnuje se problematice dopadu módního průmyslu na životní …víceAbstract:
This bachelor thesis describes aspects of launching a new brand. Tt develops in details each elements such as brands concept, its visual side and its products. Part of this is also research of nowadays situation which helps to find the future potential of the brand. The theoretical part deals with questions about how can a fashion designers profession be beneficial for the society. It also deals with …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 12. 5. 2017
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Černá, Karolína. Má značka. Zlín, 2017. bakalářská práce (BcA.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta multimediálních komunikacíBakalářský studijní program / obor:
Výtvarná umění / Multimédia a design - Design oděvu
Práce na příbuzné téma
-
Telo v diele Sylvie Plathovej / Dievčatá rajčatá, zrejúce srdcervúce
Daniela Straková -
Telo ako krajina pre experiment v súčasnej reklame
Gabriel Práczel -
Finanční plán společnosti C & A Moda, s.r.o.
Erik Kytler -
Vývoj finančního zdraví společnosti Zoot a. s.
Ksenia Ionova -
Pesticidy a jejich metabolity v ekologické produkci zeleniny – je bio skutečně bio?
Eliška Vašáková -
Bio - bedýnky versus bio - košíky: charakteristiky spotřebitelů biopotravin
Jana Unčovská -
(Bio)medikalizace menstruace: vztah žen k vlastnímu tělu a artikulace nejistoty
Michaela Žáková -
BIO farma s agroturistikou - podnikatelský záměr
Marcel Láznička