Marketingová komunikace malé firmy na internetu – Kamila Knápková
Kamila Knápková
Diplomová práce
Marketingová komunikace malé firmy na internetu
Marketing communication of small size business on the Internet
Anotace:
V diplomové práci se zaměřuji na vybrané nástroje internetového marketingu, které jsou vhodné pro malé firmy.V první kapitole jsou vysvětleny pojmy internetová reklama a nástroje podpory prodeje na internetu.Dostatečný prostor jde zde věnován pravidlům tvorby webových stránek a způsobu jejich optimalizace pro vyhledávače (SEO), i možnostem měření jejich návštěvnosti (Google Analytics).Druhá kapitola …víceAbstract:
In the thesis I focus on selected instruments of internet marketing which are suitable for small size companies. The terms internet advertising and internet sales promotion instruments are explained in the first chapter. Sufficient part of the thesis is dedicated to the rules of webpage creation and the means of their optimization for search engines (SEO) as well as to the options of their attendance …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 5. 9. 2014
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/48728
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 28. 1. 2016
- Vedoucí: Markéta Kubálková
- Oponent: Ivana Topolová
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/48728
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program / obor:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod
Práce na příbuzné téma
-
Application of content marketing in marketing communication of universities
Katarína Marečková -
Content marketing a jeho využití v marketingu ubytovacích služeb
Kristýna Kočí -
Content marketing
Dominik Wünsch -
Obsahový marketing pro malé a střední podniky
Petr Hase -
Content Marketing via Online Media in Interior Design Market
Nina Jakešová -
Content marketing in FinTech companies
Seakling Duong -
Content marketing v B2B
Michal Útlý -
Content marketing knihkupectví Martinus
Nikola Valuchová