The Impact of Online Reviews on Customer's Buying Decisions – Edina Nagyová
Edina Nagyová
Bakalářská práce
The Impact of Online Reviews on Customer's Buying Decisions
The Impact of Online Reviews on Customer's Buying Decisions
Anotace:
Cieľom mojej bakalárskej práce, je poukázať zhodnotenie vplyvu online recenzií na všeobecné nákupné a rezervačné zvyklosti zákazníkov a hostí. Taktiež, iné základné a všeobecné fakty a skúmania týkajúce sa témy, ktoré sú v mojej práci vysvetlené: rozdiely medzi skutočnými (Booking.com) a neskutočnými (TripAdvisor.com) webovými stránkami, ktoré prijímajú recenzie o ubytovacích zariadeniach, alebo úloha …víceAbstract:
The main purpose of this bachelor dissertation is the influence measurement of online customer reviews and feedbacks on customers‘ and guests‘ purchasing and booking decisions. Moreover, some other basic and general facts and investigations regarding the study field are clarified: as the differences between authenticated (Booking.com), and non-authenticated (TripAdvisor.com) hotel review websites, …více
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 26. 4. 2018
Identifikátor:
https://is.vsh.cz/th/mgwke/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 4. 6. 2018
- Vedoucí: Ing. Štěpán Chalupa
- Oponent: Ing. Jana Kalabisová, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
NAGYOVÁ, Edina. \textit{The Impact of Online Reviews on Customer's Buying Decisions}. Online. Bakalářská práce. Praha: University College Prague - Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o. 2018. Dostupné z: https://theses.cz/id/y48nvm/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola hotelová v PrazeVysoká škola hotelová v Praze
Bakalářský studijní program / obor:
Gastronomie, hotelnictví a turismus / Hospitality Management
Práce na příbuzné téma
- Žádné práce na příbuzné téma.