Využití storytellingu k obohacení herních charakterů – BcA. Petr Medveď
BcA. Petr Medveď
Master's thesis
Využití storytellingu k obohacení herních charakterů
Storytelling in Videogames with Help of Character Design
Anotácia:
Cílem práce je prozkoumat využitelnost různých médií ve hrách za účelem podpoření pozitivního vlivu hratelných postav na hráče. Tato média jsou následně analyzována pro pochopení jejich správného využití a kombinování. Nabyté informace jsou aplikovány v praktické části. Ta je navržena záměrně tak, aby využila kombinace médií k oživení herních charakterů, přičemž každý vyžaduje jiný přístup pro maximalizování …viacAbstract:
The goal of the thesis is to study the use of various media in games for the purpose of enhancing the positive influence of playable characters on the player. These media are then analyzed for understanding of their correct use and combination. The acquired information is applied in the practical part. That is intentionally designed to use a combination of media to make a game character come alive …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 19. 5. 2023
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 23. 6. 2023
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Medveď, Petr. Využití storytellingu k obohacení herních charakterů. Zlín, 2023. diplomová práce (MgA.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Multimedia CommunicationsMaster programme / odbor:
Multimédia a design / Game Design
Práce na příbuzné téma
-
Literární postavy ve vybraných detektivních románech Josefa Škoreckého a Zdeny Salivarové
Kristýna Drábková -
Biblické postavy a příběhy ve výtvarném projevu dětí školního věku
Milada Krampotová -
Ženské postavy ve filmech Rudé pole, Judou, Příběh Qiu Ju režiséra Zhang Yimoua
Nicole BORKESZOVÁ -
Design postav
Aneta ZETTLITZOVÁ -
Sémiotická analýza postav z počítačových her
Thach Thao Le -
Analýza Designu a AI NPC postav ve vybraných hrách s otevřeným světem
Patrik Bartošík -
Ilustrovaná kniha na pomezí ilustrace a komiksu
Ondřej DAVID -
Autorská ilustrovaná kniha na pomezí ilustrace a komiksu
Markéta TŮMOVÁ