Sociální sítě a jejich vliv na prosperitu malých firem a živnostníků skrze placenou i neplacenou propagaci. – Petra KOUDELKOVÁ
Petra KOUDELKOVÁ
Bachelor's thesis
Sociální sítě a jejich vliv na prosperitu malých firem a živnostníků skrze placenou i neplacenou propagaci.
Social networks and their influence on the prosperity and growth of small businesses and sole traders through paid and unpaid promotion.
Abstract:
Theoretical part of the thesis deals with description of marketing and marketing tools, history of social sites and subsequently with the main characterization of the most used social networks in the Czech Republic. Practical part is made as a research between social networks and small businesses and sole traders and it contains survey which occupied about the influence, satisfaction and opinion on …moreAbstract:
Teoretická práce obsahuje popis a charakteristiku marketingu a jeho nástrojů, historii sociálních sítí ve světě a podrobněji se věnuje čtyřem nejpoužívanějším sociálním sítím v České republice. Praktická část je pojata formou výzkumu ve vztahu sociálních sítí s malými firmami a živnostníky. Výzkum v podobě dotazníku se zabývá tím, jaké mají sociální sítě vliv na firmy, jak jsou firmy spokojené a jaký …more
Language used: English
Date on which the thesis was submitted / produced: 31. 7. 2020
Accessible from:: 31. 12. 2999
Thesis defence
- Date of defence: 2. 9. 2020
- Supervisor: Bc. Jana Havlíčková, M.B.A.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
KOUDELKOVÁ, Petra. \textit{Sociální sítě a jejich vliv na prosperitu malých firem a živnostníků skrze placenou i neplacenou propagaci.}. Online. Bachelor's thesis. Plzeň: University of West Bohemia, Faculty of Arts. 2020. Available from: https://theses.cz/id/y4hhld/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
KOUDELKOVÁ, Petra. Sociální sítě a jejich vliv na prosperitu malých firem a živnostníků skrze placenou i neplacenou propagaci.. Plzeň, 2020. bakalářská práce (Bc.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta filozofická
Full text of thesis
Accessibility: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta filozofickáVázaný výtisk práce naleznete v Univerzitní knihovně ZČU, více na http://www.knihovna.zcu.cz/kvalifikacni-prace/
University of West Bohemia
Faculty of ArtsBachelor programme / field:
Linguistics / Foreign Languages for Business
Theses on a related topic
-
On-line marketingová komunikace
Helena Horňáková -
Hodnocení on-line marketingové komunikace a strategie vybrané firmy
Kateřina Šimonová -
On-line marketingová komunikace společnosti wemoto.cz
Tomáš Valeš -
On-line marketingová komunikace pro e-shop se sportovní výživou
Nela Sojková -
Využití komunikace on-line ve firmě
Artur Akulov -
Účinnost on-line komunikace
Tadeáš Herskovič -
On-line marketingová komunikace
David Kočí -
Analýza a návrh změn marketingové komunikace on-line jazykové školy MLUVÍME JAZYKY, s.r.o.
Anna MADEROVÁ