Marketingová komunikace zámku Třebušín zaměřená na svatební klientelu – Bc. Martina Kubínová
Bc. Martina Kubínová
Master's thesis
Marketingová komunikace zámku Třebušín zaměřená na svatební klientelu
Marketing Communication of Třebušín Chateau Focused on Wedding Clients
Abstract:
Diplomová práce se zabývá marketingovou komunikací zámku Třebušín zaměřenou na svatební klientelu. Teoretická práce se zaměřuje na marketing služeb, marketingový mix, situační analýzu a marketingový výzkum. Součástí praktické části je vymezení cílů práce a stanovení výzkumných otázek. V praktické části je vypracována SWOT analýza, Porterův pětifaktorový model konkurence prostředí a použito kvalitativní …moreAbstract:
The diploma thesis deals with a marketing communication of a Třebušín chateau focused on wedding clients. The theoretical part of the work consist of service marketing, marke-ting mix, situation analysis and marketing research. The practical part of the work defines the objectives and sets research questions. In the practical part is developed a SWOT ana-lysis, Porter's five-factor model of competitive …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 16. 4. 2021
Thesis defence
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
KUBÍNOVÁ, Martina. \textit{Marketingová komunikace zámku Třebušín zaměřená na svatební klientelu}. Online. Master's thesis. Zlín: Tomas Bata University in Zlín, Faculty of Multimedia Communications. 2021. Available from: https://theses.cz/id/y4hrlx/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
Kubínová, Martina. Marketingová komunikace zámku Třebušín zaměřená na svatební klientelu. Zlín, 2021. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Multimedia CommunicationsMaster programme / field:
Media and Communication Studies / Marketing Communications
Theses on a related topic
-
Marketingová komunikace českých vysokých škol s důrazem na propagaci oborů marketingu, marketingové komunikace
Karyna Yusupova -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Anna Grygoryuk -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Roman Šimr -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech (Reality Marketing - marketingová komunikace vybraného produktu)
Lucie Kratochvílová -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech – entertainment marketing (projekt dramaturgie, produkce a marketingové komunikace eventu)
Kamila Urbánková -
Marketingová komunikace a síťová média (elektronický marketing)
Adéla Řetovská -
Politický marketing - marketingová komunikace konzervativních evropských stran
Tomáš Jahn -
Integrovaná marketingová komunikace - využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Rustam Galeev