Marketingový průzkum trhu se spodním prádlem v ČR – Simona Hokrová
Simona Hokrová
Bachelor's thesis
Marketingový průzkum trhu se spodním prádlem v ČR
Abstract:
Tato práce se zabývá průzkumem trhu se spodním prádlem v České republice. Cílem práce je zmapovat a zorientovat se v nákupním chování spotřebitelek na tomto trhu a zjistit, jaké jsou jejich preference. V teoretické časti jsou popsány základy fungo-vání marketingu s ohledem na trh se spodním prádlem. V praktické časti jsou vy-hodnoceny otázky obsažené v kvantitativním dotazníkovém šetření a jsou zde …moreAbstract:
This bachelor theses deals with the lingerie trade in the Czech Republic. The main objective is to conduct a marketing research about consumer behaviour on this market and their preferences. The theoretical part focuses on basic marketing prin-ciples regarding the lingerie trade. In the practical part the results of the question-naire are analysed as well as interviews with Czech lingerie designers …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 21. 5. 2020
Identifier:
http://theses.cz/id/y4ij53/
Thesis defence
- Date of defence: 16. 6. 2020
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
HOKROVÁ, Simona. \textit{Marketingový průzkum trhu se spodním prádlem v ČR}. Online. Bachelor's thesis. Praha: Czech Technical University in Prague, Celoškolská pracoviště (studium mimo fakulty). 2020. Available from: https://theses.cz/id/y4ij53/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
České vysoké učení technické v Praze
Celoškolská pracoviště (studium mimo fakulty)Bachelor programme / field:
Ekonomika a management / Řízení a ekonomika průmyslového podniku
Theses on a related topic
-
Analýza marketingové komunikace e-shopů se spodním prádlem na českém trhu
Jana Cjura -
Analýza tuzemského trhu se spodním prádlem
Tomáš Sládek -
Podnikatelský plán: internetový obchod se spodním prádlem
Maryia Bahatyrova -
Quantitative marketing research
Mark Ratilla -
Analýza online marketingu na sociálnych sieťach obchodného domu Ikea v Českej republike počas pandémie Covid-19
Diana Fašangová -
Forms and functions of speech acts in marketing and intercultural communication and their impact on corporate marketing communication results
Mariya Belozyorova -
Digital marketing plan for a book using service-oriented marketing mix
Silvia Nagyová -
Marketing; Marketing Communication; Communication mix; communication campaig
Martin Janků