Marketingový průzkum trhu se spodním prádlem v ČR – Simona Hokrová
Simona Hokrová
Bakalářská práce
Marketingový průzkum trhu se spodním prádlem v ČR
Anotace:
Tato práce se zabývá průzkumem trhu se spodním prádlem v České republice. Cílem práce je zmapovat a zorientovat se v nákupním chování spotřebitelek na tomto trhu a zjistit, jaké jsou jejich preference. V teoretické časti jsou popsány základy fungo-vání marketingu s ohledem na trh se spodním prádlem. V praktické časti jsou vy-hodnoceny otázky obsažené v kvantitativním dotazníkovém šetření a jsou zde …víceAbstract:
This bachelor theses deals with the lingerie trade in the Czech Republic. The main objective is to conduct a marketing research about consumer behaviour on this market and their preferences. The theoretical part focuses on basic marketing prin-ciples regarding the lingerie trade. In the practical part the results of the question-naire are analysed as well as interviews with Czech lingerie designers …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 21. 5. 2020
Identifikátor:
http://theses.cz/id/y4ij53/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 16. 6. 2020
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
HOKROVÁ, Simona. \textit{Marketingový průzkum trhu se spodním prádlem v ČR}. Online. Bakalářská práce. Praha: České vysoké učení technické v Praze, Celoškolská pracoviště (studium mimo fakulty). 2020. Dostupné z: https://theses.cz/id/y4ij53/. [citováno 2024-04-24]
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
České vysoké učení technické v Praze
Celoškolská pracoviště (studium mimo fakulty)Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Řízení a ekonomika průmyslového podniku
Práce na příbuzné téma
-
Podnikatelský plán: internetový obchod se spodním prádlem
Maryia Bahatyrova -
Analýza marketingové komunikace e-shopů se spodním prádlem na českém trhu
Jana Cjura -
Analýza tuzemského trhu se spodním prádlem
Tomáš Sládek -
Quantitative marketing research
Mark Ratilla -
Analýza online marketingu na sociálnych sieťach obchodného domu Ikea v Českej republike počas pandémie Covid-19
Diana Fašangová -
Digital marketing plan for a book using service-oriented marketing mix
Silvia Nagyová -
Marketing; Marketing Communication; Communication mix; communication campaig
Martin Janků -
Marketingový komunikační mix vybraného pivovaru.
Martina Lachmanová