Simona Hokrová

Bakalářská práce

Marketingový průzkum trhu se spodním prádlem v ČR

Anotace:
Tato práce se zabývá průzkumem trhu se spodním prádlem v České republice. Cílem práce je zmapovat a zorientovat se v nákupním chování spotřebitelek na tomto trhu a zjistit, jaké jsou jejich preference. V teoretické časti jsou popsány základy fungo-vání marketingu s ohledem na trh se spodním prádlem. V praktické časti jsou vy-hodnoceny otázky obsažené v kvantitativním dotazníkovém šetření a jsou zde …více
Abstract:
This bachelor theses deals with the lingerie trade in the Czech Republic. The main objective is to conduct a marketing research about consumer behaviour on this market and their preferences. The theoretical part focuses on basic marketing prin-ciples regarding the lingerie trade. In the practical part the results of the question-naire are analysed as well as interviews with Czech lingerie designers …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 21. 5. 2020
Identifikátor: http://theses.cz/id/y4ij53/

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 16. 6. 2020

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty

České vysoké učení technické v Praze

Celoškolská pracoviště (studium mimo fakulty)

Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Řízení a ekonomika průmyslového podniku