Bc. Kateřina Bachurová

Master's thesis

Marketingový výzkum

Marketing research
Abstract:
Předmětem této diplomové práce je marketingový výzkum ve společnosti Nyklíček a spol. s.r.o. První část práce se věnuje definici marketingu, marketingového výzkumu a analýzy, které zhodnocují stav společnosti. Druhá část práce je zaměřená na analýzy marketingového prostředí a dotazníkového šetření. Třetí část práce obsahuje návrhy společnosti a ekonomické zhodnocení.
Abstract:
The subject of this thesis is a marketing research company Nyklíček et al. Ltd. The first part deals with the definition of marketing, marketing research and analyzes that add value to the of society. The second part It is focused on the analysis of the marketing environment and the questionnaire. The third part contains proposals for society and economic evaluation.
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 15. 4. 2016

Thesis defence

  • Date of defence: 25. 5. 2016
  • Supervisor: Ing. Ivana Zálešáková
  • Reader: Ing. David Král, Ph.D.

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • všem autentizovaným
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Akademie Sting