Michal Novotný
Master's thesis
Data mesh
Data mesh
Abstract:
Diplomová práce se zaměřuje na problematiku chybějících best practices v oblasti konceptu data mesh. Hlavním cílem práce je vytvoření těchto best practices, které se týkají implementace konceptu data mesh do organizací. Jejich cílem je zjednodušení implementace konceptu. První část práce se zabývá analýzou současného stavu poznání v rámci konceptu data mesh. Následně je pomocí metody Systematic mapping …moreAbstract:
The thesis focuses on the issue of missing best practices in the field of the data mesh concept. The main goal of the thesis is to create these best practices, which concern the implementation of the data mesh concept within an organization. The aim of the best practices is to simplify the implementation of the concept. The first part of the thesis analyses the current state of knowledge within the …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 4. 12. 2023
Identifier:
https://vskp.vse.cz/eid/91495
Thesis defence
- Date of defence: 26. 1. 2024
- Supervisor: Soňa Karkošková
- Reader: Jan Pour
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Prazehttps://vskp.vse.cz/eid/91495
Vysoká škola ekonomická v Praze
Master programme / field:
Informační systémy a technologie / Business Intelligence
Theses on a related topic
-
Analyzing Data Lakehouse: The Latest Evolution of Big Data Architectures and Its Benefits for Data Science
Ondřej Holub -
Overview and Analysis of Data Vault 2.0 - Flexible Data Warehousing Methodology
Adam Hospodka -
Integration of Credit Data into the Enterprise Data Architecture
Denis Zelenin -
Analýza konceptu data mesh a jeho využití
Ondřej Budil -
Implementace near-real time big data aplikace v praxi
Daniel Srp -
Pojem identita ve vizuální komunikaci Ve své práci se chci zaměřit na vztah pojmu identita a vizuální komunikace. Cílem je zkoumat a pojmenovat postupy, kterými se vizuální komunikace "vyrovnává s identitou" v kontextu aktuálních procesů a změn ve společnosti a poukázat na souvislosti s proměnou oboru samotného. Chci se zaměřit na silné vizuální a korporátní identity spojené s určitými hnutími a fenomény a na konkrétních příkladech popsat tyto tendence. Identita nahlížená z různých úhlů, identita jako vizuální komunikační kód, jako message, produkt, ale čím dál více jako dialog a role designéra coby aktivní a přímo zodpovědné složky podílející se na celém procesu. Získané informace a zkušenosti bych chtěla představit ve formě výstavního projektu a publikovat je. Následně pak chci vytvořit prakticky zaměřený přednáškový blok pro studenty vizuální komunikace.
Michaela LABUDOVÁ -
Lone Wolves as a Product of Extremist Islamist Groups
Viktor DUTKO -
English-speaking country as a marketing product
Diana Chertkoti