Zákaznické vnímání transportního obalu v oblasti E-commerce – Jakub Matějek
Jakub Matějek
Diplomová práce
Zákaznické vnímání transportního obalu v oblasti E-commerce
Customer Perception of Transport Packaging in E-commerce
Anotace:
Cílem diplomové práce je zjistit, jakým způsobem je vnímán transportní obal zákazníky internetových obchodů na českém trhu. Vnímání obalu bylo zjišťováno z hlediska ekologie obalů a také z hlediska jejich manipulace. Sběr dat proběhl formou online dotazování. Pro rozbor získaných dat byly použity kontingenční tabulky, a především statistické analýzy – Chí-kvadrát test a ANOVA. Z výzkumu vyplývá, že …víceAbstract:
The goal of the thesis is to find out how the transport packaging is perceived by the customers of internet shops on the Czech market. The perception of the packaging was examined from the point of view of packaging ecology and, also from the point of view of its handling. Data collection was conducted online. For the analysis of the obtained data, pivot tables were used, especially statistical analysis …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 27. 4. 2018
Identifikátor:
http://hdl.handle.net/10084/127979
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 28. 5. 2018
- Vedoucí: Tomáš Balcar
- Oponent: Ondřej Spáčil
Citační záznam
Plný text práce
Právo: Plné texty vysokoškolských kvalifikačních prací obhájených na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě Ostrava jsou uloženy v repozitáři DSpace. Přístup k plným textům mají všichni uživatelé bez omezení. Přístup je omezen pouze ve výjimečných případech, zpravidla z důvodu ochrany duševního vlastnictví. Nepřístupné práce jsou označeny jako closedAccess nebo embargoedAccess. Tištěné verze prácí jsou uloženy v Ústřední knihovně VŠB-TUO a jsou prezenčně přístupné ve studovně diplomových prací. Další nakládání s prací (kopírování, opisy, MVS) se řídí Knihovní a výpůjčním řádem Ústřední knihovny VŠB-TUO.
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: VŠB - Technická univerzita OstravaVŠB - Technická univerzita Ostrava
Ekonomická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketing a obchod
Práce na příbuzné téma
-
Analýza nákupního chování zákazníka při nakupování potravin na internetu
Tereza Smutná -
Analýza faktorů nákupního chování spotřebitelů na internetu v závislosti na věkové kategorii
Jana Matušincová -
Chování spotřebitele při nakupování elektroniky na internetu
Marie ŠELMÁTOVÁ -
Analýza faktorů ovlivňující zákaznické chování při nakupování kynologických potřeb na internetu
Kateřina Plichtová -
Eye tracking - Nákupní chování spotřebitele při nakupování potravin na internetu
Aneta Hudcová -
Role důvěry při nakupování šperků Aranys na internetu
Sabina Stružková -
Analýza nákupního chování zákazníka při nakupování potravin na internetu.
Karolína Česenková -
Analýza nákupního chování zákazníka při nakupování potravin na internetu
Margita Azizi