Návrh event marketingu pro autosalon – Petra Westová
Petra Westová
Diplomová práce
Návrh event marketingu pro autosalon
The Design of Event Marketing for Car Show
Anotace:
Diplomová práce se věnuje návrhu event marketingu pro autosalon Škoda firmy AUTO DUBINA, a. s. Teoretická část se zabývá východisky event marketingu, samotnému pojmu event marketing, poté jeho výzkumu a plánování přes volbu eventu, pohledu uživatele, eventu v praxi až ke kontrole jejich cílů. Společnost je analyzována z hlediska vnitřního a vnějšího okolí firmy a také pomocí SWOT analýzy. V práci jsou …víceAbstract:
The Diploma thesis is devoted to event marketing design showroom for Skoda Auto company Dubina. The theoretical part covers the bases of event marketing, event marketing concept itself, then its research and planning over the selection of an event, a user's perspective, possibly in practice and to monitor their targets. The company is analyzed in terms of internal and external environment company and …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 29. 4. 2011
Identifikátor:
http://hdl.handle.net/10084/84813
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 24. 5. 2011
- Vedoucí: Martina Steinová
- Oponent: Vladimír Vala
Citační záznam
Plný text práce
Právo: Plné texty vysokoškolských kvalifikačních prací obhájených na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě Ostrava jsou uloženy v repozitáři DSpace. Přístup k plným textům mají všichni uživatelé bez omezení. Přístup je omezen pouze ve výjimečných případech, zpravidla z důvodu ochrany duševního vlastnictví. Nepřístupné práce jsou označeny jako closedAccess nebo embargoedAccess. Tištěné verze prácí jsou uloženy v Ústřední knihovně VŠB-TUO a jsou prezenčně přístupné ve studovně diplomových prací. Další nakládání s prací (kopírování, opisy, MVS) se řídí Knihovní a výpůjčním řádem Ústřední knihovny VŠB-TUO.
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: VŠB - Technická univerzita OstravaVŠB - Technická univerzita Ostrava
Ekonomická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketing a obchod
Práce na příbuzné téma
-
Faktory volby systémů rozpočetnictví a plánování a jejich dopad na chování a výkonnost organizace
Jiří Dokulil -
Event marketing - analýza dvou eventů agentury Eventpro
Petr Kout -
Návrh eventu pro vybraný podnik nebo produkt s ekonomickým vyhodnocením
Anna Fauová -
Event Marketing as a part of the selected company Sales Promotion (case study)
Samed Sentürk -
Event marketing sportovního týmu
Barbora Pospíšilová -
Projekt marketingové komunikace eventu k otevření kulturního a společenského centra FABRIKA
Klára Bastlová -
Návrh marketingové strategie eventu pro Galerii Šantovka a.s.
Miroslav Zbořil -
Marketingová komunikace českých vysokých škol s důrazem na propagaci oborů marketingu, marketingové komunikace
Karyna Yusupova