Alejandro Rodríguez Pérez

Diplomová práce

The "Made in Czech" Country-of-Origin Effect on Czech Brands

The "Made in Czech" Country-of-Origin Effect on Czech Brands
Anotace:
Tato diplomová práce poskytuje obecnému čtenáři podrobný úvod do řízení značky a do účinku "made in" v zemi původu na image značek. Přispívá k existujícímu výzkumu tím, že hodnotí obraz krajiny puvodu České republiky. Dále, tento výzkum pomáhá manažerům značky, aby pochopili, jak může obraz "made in" potenciálně přispět k imagu značky v různých kategoriích produktů.
Abstract:
This thesis provides the general reader with a detailed introduction to brand management and the effects of the "made in" country-of-origin effect on the image of brans. It contributes to the existing research by assesing the country image of the Czech Republic. Last this research helps brand managers to understand how the "made in" cue can potentially contribute to the brand image across product categories
 
 
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 5. 5. 2017

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 30. 8. 2018
  • Vedoucí: Markéta Lhotáková
  • Oponent: Jaroslav Halík

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/74820