Úloha reklamní fotografie v tištěných a on-line médiích – Lukáš Petráček
Lukáš Petráček
Bachelor's thesis
Úloha reklamní fotografie v tištěných a on-line médiích
The role of advertising photography in printed and on-line media
Abstract:
Práce je zaměřena na úlohu reklamní fotografie v tištěných a on-line médiích. Poskytuje pohled na celkovou problematiku fotografie jakožto celku v tištěných a on-line médiích. V práci se věnuji fotografii od jejího samotného vzniku až po současnost, kdy je reklamou masivně využívána. Velmi významným prvkem v reklamní fotografii jsou postprodukční práce, které s rostoucími možnostmi, jak hardwarovými …moreAbstract:
The work is focused on the role of advertising photography in printed and on-line media. It provides insight into the overall issue of photography as a whole in print and online media. In my work I focus on photography from its very origin to the present, when it is used massively by advertising. A very important element in advertising photography is post-production work, which, with increasing possibilities …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 10. 4. 2019
Identifier:
https://is.vsfs.cz/th/jr0hd/
Thesis defence
- Date of defence: 4. 6. 2019
- Supervisor: PhDr. Adolf Vodrážka
- Reader: Mgr. Michal Tomčík, PhD.
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Bachelor programme / field:
Economics and Management / Marketing Communication